سرهنگ دوهندو در مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت شهرداری رشت؛

مردم در برابر فتنه گران آگاهانه می ایستند / نصب تصاویر شهدا افتخاری ماندگار است

حرف تازه : مراسم معارفه جواد شهند به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید دستغیب شهرداری رشت برگزار شد. در این مراسم که ظهر امروز با حضور سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، سید امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت و مدیران و کارکنان پرشماری از شهرداری […]

حرف تازه : مراسم معارفه جواد شهند به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید دستغیب شهرداری رشت برگزار شد.

در این مراسم که ظهر امروز با حضور سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، سید امیر حسین علوی رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت و مدیران و کارکنان پرشماری از شهرداری رشت در نمازخانه ساختمان شهرداری برگزار شد فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت دقایقی به سخنرانی پرداخت.

سرهنگ مجید دوهندو با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ ۸ دی در رشت بر ضرورت توجه ویژه به این روز تاکید کرد.

وی در بخشی از سخنان خود همگان را به حضور در راهپیمایی باشکوه ۸ دی در میدان شهدای ذهاب رشت دعوت کرد و اظهار داشت: باید بتوانیم یکبار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی، امید دشمنانمان را چه در داخل و چه در خارج از کشور به یاس تبدیل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه فتنه گران باید بدانند مردم آگاه و ولایتمدار ایران همواره برای حفظ آرمانهایشان ایستادگی خواهند کرد؛ بر ضرورت بیان و یادآوری برخی مسائل مهم فرهنگی در گیلان از جمله حماسه ۸ دی و یا زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی و شهدا تاکید کرد و گفت: اگر در مورد میرزا نشست برگزار نکنیم و آن حوادث را مرور نکنیم میرزا کوچک خان بزرگ هم کم کم به فراموشی سپرده می شود.

سرهنگ دوهندو در ادامه اقداماتی نظیر نصب تصاویر شهدا در سطح معابر شهری در راستای برگزاری کنگره عظیم بزرگداشت ۸ هزار شهید استان گیلان را افتخاری ماندگار عنوان کرد و عملکرد شهرداری رشت و واحدهای زیرمجموعه را در برگزاری این کنگره بزرگ تحسین کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدا بر ضرورت نامگذاری معابر به نام شهدا تاکید کرد.

در انتهای مراسم ضمن تقدیر از زحمات بخشی فرمانده سابق پایگاه مقاومت شهید دستغیب شهرداری رشت، جواد شهند به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

گفتنی است این پایگاه مقاومت از قدیمی ترین و پرجمعیت ترین پایگاه های مقاومت اداری و کارگری استان گیلان به شمار می رود.