آیت الله فلاحتی:

مردم حتی از یک پاسخ رئیس‌جمهور نیز قانع نشده‌اند/ مسئولان اگر می‌خواهند تفریح کنند مسئولیت قبول نکنند

وی با اشاره به فرمایش رهبری درباره اینکه مسئولان برای فعالیت شب و روز نباید بشناسند گفت: مسئولان اگر می‌خواهند تفریح کنند مسئولیت قبول نکنند چراکه مسئول باید جنون وار به فکر رفع مشکلات مردم بوده و برای حل مشکلات سر از پا نشناسد.

حرف تازه – امام‌جمعه رشت با بیان اینکه برجام نه‌تنها چیزی به دست ملت ما نداده بلکه تحریم‌های زیادتری برای ایران به ارمغان آورده است گفت: باید از برخی‌ها بپرسیم که چرا در تلاشید تا به قطرات ته‌دیگ برجام نیز بنگرید تا شاید چیزی از برجام گیرتان بیاید؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر رشت با اشاره به فرمایشات رهبری معظم نظام در دیدار با اعضای هیئت دولت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه هفته گذشته به مشکلات اقتصادی و سیاست خارجی اشاره و به توجه به آن تأکید کردند.

وی با اشاره به طرح سؤال مجلسی‌ها از رئیس‌جمهور بیان کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب این پاسخگویی نشانه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه مردم حتی از یک پاسخ رئیس‌جمهور نیز قانع نشده‌اند خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس بسیار متین سؤال کرده و از چهار پاسخ رئیس‌جمهور نیز قانع نشده‌اند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری درباره اینکه مسئولان برای فعالیت شب و روز نباید بشناسند افزود: مسئولان اگر می‌خواهند تفریح کنند مسئولیت قبول نکنند چراکه مسئول باید جنون وار به فکر رفع مشکلات مردم بوده و برای حل مشکلات سر از پا نشناسد.

فلاحتی با بیان اینکه رهبری بارها تذکر داده‌اند که  از بخشنامه‌های مکرر باید کاسته شود افزود: دولت در جریان بخش‌های خصوصی باید حضورداشته و از طرفی دولت و بانک‌ها نباید بنگاه‌داری کنند.

وی با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیاست خارجی تصریح کرد: برجام  نه‌تنها چیزی به دست ملت ما نداده بلکه تحریم‌های زیادتری برای ایران به ارمغان آورده است بااین‌وجود، برخی‌ها می‌خواهند برجام را مانند ۲۹ اسفند در تقویم ایران به‌عنوان یک دستاورد  ثبت کرده و در تاریخ ماندگار کنند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه رهبری می‌فرمایند  «نمی‌گویم با اروپا ارتباط برقرار نکنید اما از آن‌ها قطع امید کرده و به وعده‌های آن‌ها با شک و تردید بنگرید» افزود: باید از برخی‌ها بپرسیم که چرا در تلاشید تا به  قطرات ته‌دیگ برجام نیز بنگرید تا شاید چیزی از برجام گیرتان بیاید؟

وی با بیان اینکه ملت ایران بعد از انقلاب خونین در همه صحنه‌ها هم‌دل بوده و در راه استمرار انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی مضایقه نکردند گفت: این دیگر اندیشان بودند که برای کسب  آرا اقداماتی کرده و بر اساس آن دل این مردم را به درد آوردند.

فلاحتی با تبریک  عید سعید غدیر خم بیان کرد: امیر مؤمنان به‌عنوان رهبر همه بشریت برای دعوت به رستگاری  معرفی و منصوب شدند.

وی با اشاره به ویژگی‌های همسر شایسته برای دختران و پسران از نگاه اسلام گفت: ایمان و تقوا ویژگی نخست و مهم برای انتخاب است و دومین ویژگی  اصالت  و نجابت خانواده بوده که در استمرار زندگی بسیار  حائز اهمیت است.

امام‌جمعه رشت  با اشاره به اهمیت اصالت خانواده در انتخاب همسر تصریح کرد:  بهتر است از ازدواج با فرد  زیبارویی که در خانواده آلوده رشد کرده نهی شود چراکه  اصالت خانواده و  مسئله نجابت در زندگی بشر بسیار مهم و حائز اهمیت است.