مراسم معارفه شهردار منطقه ۲ رشت برگزار شد

حرف تازه – ظهر پنجشنبه با حضور جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری، مراسم معارفه اصغر کامران راد به عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو رشت برگزار شد. جلسه معارفه اصغر کامران راد به عنوان شهردار منطقه دو برگزار شد و از زحمات مرتضی عاطفی شهردار اسبق این منطقه که به عنوان مدیر روابط عمومی […]

حرف تازه – ظهر پنجشنبه با حضور جمعی از اعضای شورا و مدیران شهرداری، مراسم معارفه اصغر کامران راد به عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو رشت برگزار شد.

جلسه معارفه اصغر کامران راد به عنوان شهردار منطقه دو برگزار شد و از زحمات مرتضی عاطفی شهردار اسبق این منطقه که به عنوان مدیر روابط عمومی و امور تشریفات استانداری گیلان منصوب شده است تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه اسماعیل حاجی پور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، فرهام زاهد رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی، محمدحسن علیپور عضو هیئت رئیسه و جلال الدین محمد شکریه از اعضای شورا حضور داشتند. علی بهارمست معاون عمرانی و امور زیربنایی، محمدرضا شیرزاد معاون مالی و اقتصادی، حامد اخوان معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری رشت، علی خلیلی مدیر حوزه شهردار، مجتبی ماه پسند مدیر مالی شهرداری رشت، حامد بشردانش مدیر خدمات شهری شهرداری رشت، غلامرضا زکی زاده رئیس سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، فاطمه قدیمی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، اسماعیل رحمتی مدیر بازرسی و جمعی از مدیران شهرداری رشت نیز از دیگر حاضرین در این مراسم بودند.

 

اسماعیل حاجی پور : رضایت خدا در رضایت مردم است

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت در این جلسه با تبریک دهه فجر اظهار داشت: به مرتضی عاطفی بابت ارتقا و حضور در استانداری و به حاج اصغر کامران شهردار به عنوان شهردار جدید منطقه دو تبریک می گویم.

اسماعیل حاجی پور افزود: حاج اصغر کامران ریشه در شهرداری دارد و به صورت پلکانی در شهرداری رشد کرده است و شهرداری را به خوبی درک می کند.

 

وی تاکید کرد: انسان از روزی که متولد می شود تا روزی که از دنیا می رود با شهرداری سر و کار دارد.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت شهرداری را بهترین مکان برای خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: باید حل مشکلات مردم با سعه صدر مورد توجه باشد چرا که ما مستقیما از مردم حقوق می گیریم و به مصداق واقعی مردم ولی نعمت ما هستند و حق این مردم است که رفتار خود را بهتر و شایسته تر کنیم تا مردم در شهرداری احساس امنیت و راحتی کنند.

وی تاکید کرد: مردم به رفاقت و مهربانی اهمیت می دهند و ما باید به گونه ای عمل کنیم تا رافع مشکلات مردم باشیم.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه رضایت خدا در رضایت مردم است افزود: باید قدر فرصت خدمت را بدانیم چرا که دیگر این فرصت باز نمی گردد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا در ادامه به تشریح موقعیت منطقه دو پرداخت و افزود: این منطقه بسیار حساس است و شریان اصلی شهر محسوب می شود باید شهردار این منطقه با توجه به وجود بازار در آن با آقای شکریه به عنوان رییس اتاق اصناف و عضو شورا هماهنگی بیشتری داشته باشند.

حاجی پور تاکید کرد: بازار رشت مانند یک باروت می ماند که اگر حریقی داشته باشیم‌مهار کردن آن بسیار مشکل است.

 

جلال الدین شکریه: کمیسیون حمل و نقل و ترافیک در راستای بهبود وضعیت پیاده راه تلاش می کند

جلال الدین محمد شکریه نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات مرتضی عاطفی اظهار داشت: ایشان زمانی که مدیر منطقه بود با روحیه پرتلاش پاسخگوی شهروندان بود و باعث فخر و مباهات مجموعه شهرداری است که امروز در بالاترین دستگاه اجرایی استان نماینده دارد.

وی با اشاره به تخصص و تجربیات اصغر کامران افزود: دامنه ارتباطات وی بسیار قوی است و این یک نقطه قوت برای شهرداری محسوب می شود.

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بازار رشت خسته و فرسوده است گفت: تمام تلاش ها در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک برای بهبود وضعیت پیاده راه انجام می شود؛ ارزش سرقفلی مغازه ها کاهش یافته است و باید با برنامه ریزی درست تحرک اقتصادی پویا در بدنه بازار جریان یابد.

وی تاکید کرد: در این مسیر باید به گونه ای عمل شود هم واحدهای صنفی و هم دستفروشان مورد توجه باشند و مسائل و مشکلات حل شوند.

فرهام زاهد : یاد آوری انسان با نام نیکو بهترین ارمغانی است که از دوران خدمت می تواند بماند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با بیان اینکه یاد آوری انسان با نام نیکو بهترین ارمغانی است که از دوران خدمت می توانیم برای خود جمع کنیم اظهار داشت: این دل نگرانی همه خادمان به مردم است که جامعه چه تعریفی از ما خواهد داشت امید است با اخذ تصمیمات کارشناسانه و درست بانی خیر در شهر شویم.

فرهام زاهد افزود: امیدوارم در پایان دوران کاری هر مدیر، وقتی نامی از او برده می شود تنها این جمله بر زبان شهروندان و همکاران جاری شود که او انسان خوبی بود.

 

محمد حسن علی پور : بزرگ منشی اصغر کامران در یادها مانده است

عضو هیات رییسه شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با بیان خاطره ای از اصغر کامران اظهار داشت: مردانگی و بزرگ منشی ایشان در یادها مانده است و این حقیقت محض است که فقط خاطرات است که برای ما می ماند.

محمدرضا شیرزاد : امانت، به امانتداری شایسته سپرده شد

معاون اقتصادی مالی شهرداری رشت در این جلسه بابیان اینکه شهرداری یک نهاد غیر دولتی است اظهار داشت: بنابراین با توجه به عدم وجود ابزارهای اجرایی لازم سختی های کار در شهرداری بسیار زیاد است.

محمدرضا شیرزاد با اشاره به شایستگی های مرتضی عاطفی شهردار اسبق این منطقه افزود: با توجه به اینکه منطقه دو، منطقه ای ساخته شده است و زمین بایر و ناب برای توسعه کم دارد اما ایشان به خوبی در این منطقه در شناسایی ظرفیتها ورود کرد.

وی تصریح کرد: طرح بازآفرینی و توجه به برنامه های فرهنگی، کارنامه بسیار موفقی را برای ایشان به یادگار گذاشت و امروز این امانت را به امانتداری شایسته سپرده اند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری رشت افزود: امروز اندوخته های خوبی با همکاری پرسنل به حاج اصغر کامران رسیده است و یقینا با توجه به ارتقای مرتضی عاطفی و حضور ایشان در استانداری برای هر دو عزیز آروزی موفقیت داریم.

مرتضی عاطفی : در فعالیتهای عمرانی تلاش شد حداقل خطا و حداکثر کیفیت کاری را شاهد باشیم

مرتضی عاطفی نیز در این جلسه با اظهار خرسندی از سپردن تلاش همکاران مجموعه منطقه ۲ به پیشکسوت شهرداری اظهار داشت: کمترین نقش را در هر کاری در این مدت انجام شد داشتم و زحمات همکاران ما قابل تقدیر است.

وی با اشاره به رشد بودجه منطقه گفت: در آخرین ماه حضور بنده در شهرداری منطقه ۲ نیز این رشد را شاهد بودیم و بودجه ۲ درصد رشد داشته است.

عاطفی تخصص و تعهد مجموعه کارکنان منطقه دو را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در فعالیتهای عمرانی تلاش شد حداقل خطا و حداکثر کیفیت کاری را شاهد باشیم.

 

فاطمه قدیمی : روحیه همدلی و حمایتی اصغر کامران زبانزد کارکنان است

مدیر ارتباطات و امور ارتباطات بین الملل شهرداری رشت نیز در این جلسه با آرزوی موفقیت برای مرتضی عاطفی در استانداری گیلان، اظهار داشت: اصغر کامران یکی از پیشکسوتان شهرداری است که روحیه همدلی و حمایتی ایشان زبانزد کارکنان است.

وی در پایان گفت: امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از تجربیات و توانمندی هایشان شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر این منطقه از شهر باشیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مرتضی عاطفی، اصغر کامران به عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو رشت معارفه شد.