توسط واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برگزار شد؛

مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

حرف تازه – مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی توسط واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در نماز خانه شهرداری برگزار شد. دراین مراسم که با حضور جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری رشت و برخی از اعضای شورا برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد براتی به ایراد […]

حرف تازه – مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی توسط واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در نماز خانه شهرداری برگزار شد.

دراین مراسم که با حضور جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری رشت و برخی از اعضای شورا برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین حاج محمد براتی به ایراد سخنرانی در خصوص عظمت اربعین حسینی و زیارت با معرفت پرداخت.

حجت الاسلام براتی گفت: در هر زمان و شرایط از تاریخ انسان باید تابع ولی زمان خود باشد و اگر امروز، حسرت نبودن کنار امام حسین (ع) را می خوریم می توانیم در رکاب نائب امام، ولی فقیه خود، باشیم.

وی تصریح کرد: علاقمندان اهل بیت به کوری چشم تکفیریها و داعش و دشمنان ایران عزیز، مطیع محض رهبر عزیز انقلاب باشیم. گرد وجود رهبری معظم انقلاب باشیم که راه سعادت است و تعالی نظام و انقلاب هم همین راه اطاعت از ولی زمانه است.

براتی در پایان گفت: شهدای ما و شهدای مظلوم مدافع حرم در همین راه گام برداشتند و یکی از نشانه های واقعه کربلا و معرفت به اربعین اطاعت از راه ائمه معصومین (ع)، شهدا و ولایت مطلقه ولی فقیه است.

درپایان با ذکر مداحی و سوگواری حاضرین به عزاداری پرداختند.