علیرضا قانع با قطعه شعر "سراپا اگر زرد و پژمرده ایم" سخنان خود را به پایان برد؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری رشت

حرف تازه: ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد. در این مراسم که با حضور سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات علیرضا قانع مدیر عامل پیشین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، علیرضا حسنی […]

حرف تازه: ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات علیرضا قانع مدیر عامل پیشین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، علیرضا حسنی به عنوان مدیر عامل جدید معارفه شد.

علیرضا قانع در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه املای نانوشته غلط ندارد ، گفت: انسان ها بی اشتباه نیستند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات دلایل مختلفی دارد و من امروز به آن دلایل نمی پردازم افزود: اگر اشتباهاتی داشته ام و ایرادی بوده است امیدوارم دوستان ما را ببخشند. سعی کردیم از مسیر اصلی خارج نشویم و کارهای خوب و ماندگار انجام دهیم.

مدیر عامل سابق سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در پایان با خواندن قطعه شعری از قیصر امین پور به سخنان خود پایان داد که در ادامه مشاهده می کنید:

سراپا اگر زرد و پژمرده ایم، ولی دل به پاییز نسپرده ایم
چو گلدان خالی لب پنجره، پر از خاطرات ترک خورده ایم
اگر داغ دل بود ما دیده ایم، اگر خون دل بود ما خورده ایم
اگر دل دلیل است آورده ایم، اگر داغ شرط است ما برده ایم
اگر دشنه ی دشمنان گردنیم، اگرخنجر دوستان گرده ایم
گواهی بخواهید اینک گواه، همین زخم هایی که نشمرده ایم
دلی سربلند و سری سر به زیر، از این دست عمری به سر برده ایم

علیرضا حسنی مدیرعامل جدید این سازمان نیز در ابتدا ضمن تشکر از اعتماد به او برای حضور در این سازمان، گفت: از تمامی عزیزانی که در این مراسم حضور دارند سپاسگزارم و امیدوارم با این دوستی ها سازمان فرهنگی به اهدافش نزدیک تر شود.

مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به اینکه از ابتدای راه اندازی این سازمان در کنار آن حضور داشته است در ادامه افزود: مسائل فرهنگی تاثیر بسزایی در ارتقای سطح کیفی زندگی مردم شهر دارند.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات علیرضا قانع، علیرضا حسنی به عنوان مدیرعامل جدید معارفه شد.