مراسم آغاز به کار رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس بخش خشکبیجار

حرف تازه : صبح امروز هفتم مهر ماه ۹۵ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت در مراسم آغاز به کار رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس بخش خشکبیجار در مدرسه متوسطه دوره دوم مرحوم رجبعلی پریده ، ضمن بیان اینکه ، در هر کاری که ورود کردیم باید حق آن را […]

حرف تازه : صبح امروز هفتم مهر ماه ۹۵ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رشت در مراسم آغاز به کار رسمی اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس بخش خشکبیجار در مدرسه متوسطه دوره دوم مرحوم رجبعلی پریده ، ضمن بیان اینکه ، در هر کاری که ورود کردیم باید حق آن را ادا کنیم ، افزود : انجمن های اسلامی دانش آموزان در کنار بسیج دانش آموزی به عنوان دو تشکل امین دانش آموزی در سدد تقویت روحیه انقلابی گری در بین دانش آموزان می باشد.

photo_2016-09-28_07-12-00مرتضی هاشمی نسب در برنامه آغاز به کار طرح انسجام در بخش خشکبیجار ، افزود : دانش آموزان امروز رهروان ۳۶ هزار همکلاسی آسمانی خود هستند و دو وظیفه اساسی دارند . یکی تحصیل در راستای رفع نیاز های جامعه اسلامی در عرصه های علمی و فناوری با تمام قوا و در کنار آن تقویت روحیه انقلابی گری.

وی افزود : با تاکیدی که حضرت امام خامنه ای (مدظله ) به فعال نمودن انجمن های اسلامی در همه مدارس دارند ، این یک وظیفه شرعی است که هرچه در توان داریم در این راستا در میدان اقدام و عمل به کار گیریم.

در این مراسم ریاست آموزش و پرورش بخش خشکبیجار ، نماینده مسئول شهرستان و سرگروه اتحادیه خشکبیجار ، اولیا و مربیان مدرسه پریده ، و تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش حضور داشتند .

photo_2016-09-28_07-11-49