روز مردم؛ انتخاب مردم

مراجع تقلید بر شرکت مردم در انتخابات و استفاده از حق رأی تاکید کردند

حرف تازه : مراجع عظام تقلید قم صبح امروز جمعه در اولین ساعات آغاز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پای صندوق های رأی حضور یافتند و رای خود را به صندوق های ریختند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز پس […]

حرف تازه : مراجع عظام تقلید قم صبح امروز جمعه در اولین ساعات آغاز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پای صندوق های رأی حضور یافتند و رای خود را به صندوق های ریختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق انداخت، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که این توفیق را ارزانی داشت در این انتخابات نیز شرکت کنم، زیرا این حضور نعمتی از نعمت‌های الهی است.

وی افزود: صبح امروز به حرم مطهر حضرت معصومه(س) مشرف شدم و سه دعا کردم؛ نخست اینکه از خداوند خواستم به کسانی که در این انتخابات شرکت می‌کنند از هر قشری هستند توفیق عنایت کند و همه مشکلات آنها را حل کند.

این مرجع تقلید بیان کرد: دومین دعای من این بود که این انتخابات آبرومند برگزار تا موجب خوشحالی دوستان و ناامیدی دشمنان شود.

وی به سومین دعای خود اشاره کرد و گفت: از خداوند خواستم بعد از پایان آبرومندانه این انتخابات به مسئولان این توفیق را دهد که آستین‌ها را بالا زده و بهتر از گذشته برای حل مشکلات گام بردارند.

آیت الله نوری همدانی:پیام مثبت این انتخابات حفظ آرمان‌های امام (ره) و شهدا و نشان دادن قدرت و عزت کشور به جهانیان است

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی نیز بعد از انداختن رأی خود در صندوق گفت: پیام مثبت این انتخابات این است که قدرت و عزت را به جهانیان ثابت می‌کند.

این مرجع تقلید پس از انداختن رأی خود در صندوق شماره ۵۰۵ رأی‌گیری در جمع خبرنگاران، گفت: بر همه ملت ایران لازم است در سرنوشت کشور و نشان دادن وحدت و قدرت جمهوری اسلامی دخالت کنند و بر دهن دشمنان از جمله آمریکا، صهیونیست و همه کسانی که از آنها تبعیت می‌کنند، سیلی بزنند.

وی ادامه داد: امروز همه ملت ایران باید با جوش و خروش در پای صندوق‌های رأی حضور یابند که پیام مثبت این انتخابات حفظ آرمان‌های امام (ره) و شهدا و نشان دادن قدرت و عزت کشور به جهانیان است.

آیت‌الله نوری‌همدانی خطاب به ملت ایران تأکید کرد: خواهران و برادران مومن افرادی را انتخاب کنند که متعهد، انقلابی و مومن باشند تا مجلس نمونه در جهان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امروز همه ملت ایران باید با جوش و خروش وحدتی را ایجاد کنند که مانند ابتدای انقلاب این وحدت خاری در چشم دشمنان باشد.

آیت الله سبحانی: مردم کسانی را انتخاب کنند که درد جامعه را می دانند و برای آن درمان دارند

آیت الله سبحانی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  در پای صندوق سیار  اخذ رای شماره  ۵۰۶حاضر شد.

این مرجع تقلید هنگام انداختن رای  خود به صندوق به ملت ایران اسلامی توصیه کرد در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضرشوند و افراد صالح را برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه حق  و انتخاب در مسیر مملکت و سرنوشت آن  اثر روشنی دارد اظهار کرد: اگر عده ای علاقه مند اند مملکت در مسیر پیشرفت قرار گیرد و مشکلات حل شود، باید در انتخابات شرکت کنند و افراد صالح را به دو شرط انتخاب کنند.

آیت الله سبحانی افزود: مردم توجه داشته باشند افرادی را انتخاب نمایند که از عقل و درک برخوردارند و درد جامعه را نیز متوجه می شوند و برای آن درمان دارند.

این مرجع تقلید گفت: به همه علاقه مندان نظام توصیه می شود مسلما در انتخابات شرکت کنند.

آیت الله سبحانی در پایان تصریح کرد: رای، رای ملت است و ان شاءالله خداوند پشتیبان رای مردم باشد.

آیت الله موسوی اردبیلی: همه باید در انتخابات شرکت کنند

آیت الله موسوی اردبیلی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق سیار ۵۰۶ انداخت.

این مرجع تقلید در هنگام اخذ رای، در سخنانی بر لزوم مشارکت گسترده ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد و افزود: افرادی که تمایل به شرکت در انتخابات ندارند و رای نمی دهند، اقدامی اشتباه انجام می دهند؛‌لذا همه باید در انتخابات شرکت کنند.

وی یادآور شد: ان شاء الله انتخابات نتایج خوبی در بر داشته باشد و مردم به نفع اسلام و مردم رای دهند.

 آیت الله علوی گرگانی رای خود را به صندوق انداخت

 آیت الله  علوی گرگانی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداخت.

جماران