طی مراسمی؛

مدیرکل جدید فرودگاه گیلان منصوب شد

حرف تازه : «غلامرضا کریم آقایی» به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه گیلان منصوب شد. به گزارش حرف تازه به نقل از مهر ، پیش از ظهر پنج شنبه با حضور رحمت الله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور و محمد علی نجفی استاندار گیلان، غلامرضا کریم آقایی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه […]

حرف تازه : «غلامرضا کریم آقایی» به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه گیلان منصوب شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از مهر ، پیش از ظهر پنج شنبه با حضور رحمت الله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور و محمد علی نجفی استاندار گیلان، غلامرضا کریم آقایی به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه استان منصوب و از زحمات فتاح رضوانی مدیرکل سابق فرودگاه گیلان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در نشست با مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه تحولات مطلوبی در ترمینال فرودگاه استان به وجود آمده است، اظهار کرد: متاسفانه فرودگاه سردار جنگل با وجود امکانات و مدیریت مناسب از تردد هوایی خوبی برخوردار نیست.

وی با تأکید بر ضرورت فعالیت بیشتر شرکت های هواپیمایی در این زمینه، افزود: در برخی مواقع شاهد کاستی هایی در این حوزه بوده ایم که نیاز است  مدیریت فرودگاه بسترهای خدماتی و زیربنایی مناسبی را فراهم کند.

محمدعلی نجفی در ادامه به فشار و تحریم های خارجی بر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: فشارها موجب شده که ناوگان هوایی کشور برای ارتقای سطح کیفی خود با مشکل مواجه شود.

وی تصریح کرد: انتظار می رود با تلاش بیشتر مدیریت فرودگاه گیلان پروازهای داخلی و خارجی  رونق یافته و مشکلات روشنایی مرتفع و تحول خوبی در بخش ناوبری نیز صورت گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در دهه ۷۰ شاهد پروازهای خارجی از فرودگاه رشت بودیم؛ افزود: متاسفانه بعد از چند سال این برنامه متوقف شده است.

وی استان گیلان را به دلیل وجود مرز مشترک با چند کشور حاشیه دریای خزر دارای موقعیت ویژه برای گسترش مناسبات خارجی اعلام کرده و از مسئولان ناوگان هوایی در خواست کرد تا توجه ویژه به این موضوع کنند.