چرا رحمتی امضا نمی کند تا 230 میلیارد تومان بودجه به رشت اختصاص یابد؟

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان داد شهردار و عضو شورای رشت را درآورد

از ظهر امروز استوری های اعتراض آمیز سید امیرحسین علوی شهردار رشت و رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت خطاب به یکی از مدیران کل حاشیه ساز شده و برای شهروندان این سوال به وجود آمده که چرا رحمتی امضا نمی کند تا ۲۳۰ میلیارد تومان بودجه به رشت اختصاص یابد؟

اختصاصی حرف تازه – از ظهر امروز استوری های اعتراض آمیز سید امیرحسین علوی شهردار رشت و رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت خطاب به یکی از مدیران کل حاشیه ساز شده و برای شهروندان این سوال به وجود آمده که چرا رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اسناد نهایی را امضا نمی کند تا ۲۳۰ میلیارد تومان بودجه به رشت اختصاص یابد؟

ماجرا از این قرار است که مقرر گردیده ۲۳۰ میلیارد تومان به استان گیلان اختصاص یابد اما ظاهرا از آنجا که محمد رحمتی به بهانه هایی نظیر نزدیک بودن موعد بازنشستگی از امضای آنها خودداری کرده این بودجه قابل توجه بلاتکلیف است.

سید امیرحسین علوی در ابتدا نوشت: یک اتفاقی افتاده دو روزه روح و روان من رو بهم ریخته. چطور می شود در استانی که ما همیشه داد زدیم منابع ملی به ما نمی رسد مدیری بگوید چون من در شرف بازنشستگی هستم امضا نمی کنم شرمنده! به همین سادگی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان فرصت از این شهر بره هوا. نمایندگان محترم مجلس، استاندار عزیز، دادستان بزرگوار، بازرس کل استان، دیوان محاسبات و در نهایت مردم مظلوم…

ساعتی بعد رضا عاشری عضو شورای اسلامی شهر رشت به طور واضح طی یک استوری اینستاگرامی نوشت: جناب آقای رحمتی مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان گیلان… ۲۳۰ میلیارد تومان پول قرار هست به شهر رشت تخصیص پیدا کنه اما حضرتعالی از امضای اسناد نهایی خودداری می کنید. تا کی استان های دیگه بودجه جذب کنن و ما با حضور مدیران عافیت طلب که خودشون رو برای تهران شیرین میکنن باید منابع شهری و استانیمون رو از دست بدیم؟