رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت:

مدیرعامل سازمان فرهنگی یک انسان ارزشی است

حرف تازه : سیدرضا موسوی روزان عصر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: اتفاقاتی که گاهی اوقات فضای شهر ما را در برمی‌گیرد بسیاری از موضوعات را در شهر ما تحت الشعاع قرار می‌دهد. به گزارش حرف تازه به نقل از صبح رشت، وی با اشاره به اتفاقات رخ داده سال […]

حرف تازه : سیدرضا موسوی روزان عصر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: اتفاقاتی که گاهی اوقات فضای شهر ما را در برمی‌گیرد بسیاری از موضوعات را در شهر ما تحت الشعاع قرار می‌دهد.

به گزارش حرف تازه به نقل از صبح رشت، وی با اشاره به اتفاقات رخ داده سال گذشته در روز رشت اظهار کرد: در روز رشت اقدامات ارزشی که با فرهنگ دینی ما سازگار است رخ داد اما اتفاقاتی هم انجام شد که در شأن مردم ما نبود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: سال گذشته تنها ۳۰ الی ۴۰ نفر اتفاق روز رشت را از نزدیک ملاحظه کردند اما با گسترش آن خبر، ده‌ها هزار نفر آن را مشاهده کردند.

موسوی روزان با اشاره به اینکه برخی افراد مسئله روز رشت سال گذشته را با فتنه ۸۸ مقایسه کردند بیان کرد: فتنه ۸۸ همه نظام را تحت الشعاع قرار داده بود و افرادی وارد شدند که از ارکان نظام و نزدیکان امام(ره) بودند.

وی خاطرنشان کرد: نباید یک اتقاق بد که در یک گوشه از رشت رخ داده بود آن قدر گسترش می‌یافت و با بزرگترین اتفاق کشور مقایسه می‌شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری دوره آموزشی و دعوت از یک خانم فرانسوی اظهار داشت: در این مورد تنها یک بنر زده شد و شاید هم هیچکس ندید و نباید مدام در پیام‌ها منتشر شود.

موسوی روزان, مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی را یک انسان خوب, حزب اللهی و ارزشی عنوان کرد و گفت: به اندازه کافی گوش قانع را کشیدیم و آیا دیگر مشکلی در این مملکت نیست وهمه افکار باید به این موضوع مشغول شود.

وی با اشاره به اینکه بزرگنمایی یک موضوع بیش از حد خودش قابل تحمل نیست عنوان کرد: هر موضوعی در حد و اندازه‌های خودش خوب است و باید آرامش جامعه حفظ شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تشکیل کارگروه زبان مادری را به‌صورت یک مصوبه پیشنهاد داد و شهرداری موظف است لایحه تشکیل کارگروه زبان مادری را به صحن شورا ارسال کند.