فاطمه شیرزاد:

مدیران باید از اتاق های خود بیرون بیایند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند

حرف تازه – فاطمه شیرزاد، منشی و سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت، در جلسه ظهر امروز هیئت رئیسه شورا با مدیران شهرداری رشت که با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت و مدیران حوزه های مختلف شهرداری در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد بر اتحاد و همدلی بین کارکنان شهرداری و پرداخت به موقع حقوق کارکنان تاکید […]

حرف تازه – فاطمه شیرزاد، منشی و سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت، در جلسه ظهر امروز هیئت رئیسه شورا با مدیران شهرداری رشت که با حضور فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت و مدیران حوزه های مختلف شهرداری در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد بر اتحاد و همدلی بین کارکنان شهرداری و پرداخت به موقع حقوق کارکنان تاکید کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورای چهارم هم بارها بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان شهرداری رشت با ادبیات مختلف تاکید کرده اند گفت: در شورای پنجم نیز این موضوع از اولویت های ما خواهد بود.

سخنگوی شورا با تاکید بر اتحاد و همدلی کارکنان شهرداری رشت از مجموعه مدیران شهرداری خواست تا همواره یاری رسان سرپرست شهرداری رشت که از خانواده شهرداری است باشند. 

فاطمه شیرزاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به مدیریتی که در اتاق و پشت میز بنشیند اعتقادی ندارم. مدیران باید از اتاق های خود بیرون بیایند و در سطح شهر چاله چوله ها و مشکلات مردم را ببینند و از نزدیک لمس کنند. 

عضو شورای پنجم رشت همچنین بر بیان شفاف موضوعات و مشکلات تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در مدیریت شهری رشت، خواستار رفع برخی از کاستی ها شد.