مدل های جدید کفش پاشنه بلند دخترانه فانتزی ویژه ۱۴۰۳

کفش پاشنه بلند دخترانه : این مدل کفش امروزه بسیار رایج است و دختر خانم های خوش پوش و خوش سلیقه به دنبال کفش پاشنه دار هستند تا آن را در مراسمات خود بپوشند. همراه ما باشید.

به گزارش قلم آزاد، به نقل از حرف تازه ، اولین قدم برای انتخاب کفش پاشنه بلند که پای شما را دچار خستگی و کمر شما را دچار آسیب نکند انتخاب سایز مناسب است در زمان خرید کفش پاشنه بلند باید بسیار دقت کنید معمولاً فروشنده ها برای فروش کفش های خود بعد از پوشیدن آنها زمانی که کفش در اطراف کمی تنگ باشد به شما خواهند گفت کفش جا باز خواهد کرداما اگر کفشی در مغازه اندازه پای شما نیست بهتر است آن را نخرید هرچند که جذابیت بسیاری داشته باشد باید مطمئن شوید که قوس کفش اندازه پای شما باشد به دنبال کفش هایی باشید که بند آنها دور ساق پایتان پوشیده می‌شود و پای شما از آن برای تکیه گاه استفاده می کند.

مدل های جدید کفش پاشنه بلند دخترانه فانتزی ویژه ۱۴۰۳

کفش پاشنه بلند دخترانه فانتزی

انواع پاشنه کفش پاشنه بلند :

پاشنه های نازک و باریک : این مدل پشنه با پیراهن های بلند زنانه بسیار جذاب می شوند اما اگر کفش های پاشنه بلند با پاشنه نازک و باریک را با لباس های بلند زنانه نپوشید نتیجه جالبی نخواهد داشت و استایل شما جذابیت بالایی ندارد به علاوه این نوع کفش ها خیلی راحت نیستندبه دلیل پاشنه نازک و باریکی که دارند همیشه باید دقت بالایی به خرج دهید که پایتان را کجا قرار می دهید زیرا امکان لیز خوردن و یا حتی فرو رفتن آنها در سطحی مانند چمن و گل وجود دارد

پاشنه چهارگوش : پاشنه های چهارگوش کفش های راحتی هستند و ثبات بیشتری دارند با پوشیدن این کفش ها احساس راحتی خواهید داشتاز فرو رفتن آنها در مواردی که بالا ذکر کردیم خیالتان راحت است و پوشیدن این کفش ها برای تازه کاران در زمینه پوشیدن کفش های پاشنه بلند بسیار مناسب می باشد.

انواع پاشنه کفش پاشنه بلند

هنگام خرید کفش‌های پاشنه بلند حتما جنس آن را با دست امتحان کنید. کفش‌هایی که رویه خشک وسفتی دارند هنگام راه رفتن از خود انعطافی نشان نداده و پاهایتان را می‌زنند یا باعث ایجاد خطوطی عمیق روی سینه پاهای‌تان می‌شوند. کفش‌های پاشنه بلند گاهی در قسمت بدنه سفت و سخت می‌باشند که در این صورت به جای منطبق شدن با پا، پا را به شکل خود در می‌آورند. گاهی هم در قسمت کفی سفت و سخت هستند که در این صورت مشکلاتی را برای کف پا خصوصا در ناحیه پاشنه به وجود می‌آورند.

کفش پاشنه بلند زنانه

کفش پاشنه بلند مجلسی

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند

مدل های کفش پاشنه بلند دخترانه

نکات خرید کفش پاشنه بلند

جنس کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند دخترانه شبک