مدل های جدید عینک آفتابی زنانه ۱۴۰۳ شیک و خاص

با معرفی مدل های جدید عینک آفتابی زنانه ۱۴۰۳ شیک و خاص همراه شما هستیم.

به گزارش قلم آزاد به نقل از حرف تازه ، عینک آفتابی در تابستان و روزهای آفتابی بسیار مهم است و باعث می شود چشم های شما از آفتاب نجات پیدا کند البته اگر جنس مرغوب و خوبی باشد. همراه ما باشید.

مدل های جدید عینک آفتابی زنانه ۱۴۰۳ شیک و خاص

مروزه، مواد ارگانیک در تولید شیشه عینک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مواد قابلیت برجسته‌ای برای جداسازی اشعه‌های مضر خورشید را نشان می‌دهند. علاوه بر سبک بودن، این مواد مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند. به تازگی، پلی کربنات نیز برای تولید شیشه عینک دودی زنانه استفاده می‌شود.

عینک آفتابی

فلزات مختلفی مانند تیتانیوم و آلومینیوم برای تولید فریم عینک استفاده می‌شوند که علاوه بر داشتن مقاومت بالا، وزن کمی نیز دارند۱. اما اگر به دنبال عینک آفتابی با قیمت مناسب‌تر هستید، می‌توانید از عینک‌هایی با فریم پلاستیکی استفاده کنید.همچنین، مواد پلاستیکی مانند ترموپلاستیک و پلی کربنات نیز در تولید فریم عینک استفاده می‌شوند۲۳. این مواد علاوه بر سبک بودن، مقاومت خوبی نیز دارند.

عینک آفتابی زنانه مجلسی

انواع عینک افتابی مناسب با فرم صورت :

فرم صورت گرد :

چهره‌های گرد هیچ زاویه‌ای ندارند. صورت این دسته از افراد منحنی است و به دلیل داشتن پیشانی کوتاه، صورت به شکل گردی به نظر می‌رسد. گونه‌ها در چهره‌های گرد معمولاً پر هستند و چانه بدون زاویه و کمی گرد است.انتخاب عینک‌های گرد برای این نوع چهره‌ها تصمیم نادرستی است. عینک‌های آفتابی زنانه برای چهره‌های گرد باید دارای فریم‌های زاویه‌دار باشند تا به کشیده‌تر شدن صورت کمک کنند. فریم‌های مستطیلی (Rectangular) ساختار چهره‌های گرد را کاملاً تغییر می‌دهند و باعث می‌شوند چهره شما کشیده‌تر و لاغرتر به نظر برسد. فریم‌های هندسی (geometric) نیز برای ایجاد تعادل در چهره مفید هستند. عینک دودی زنانه دیگری که برای خانم‌ها با چهره گرد مناسب است، فریم‌های چشم گربه‌ای (cat-eye) است.

صورت مثلثی :

چهره‌های مثلثی دارای چانه پهن و پیشانی کم عرض هستند. برای ایجاد تعادل در این نوع چهره‌ها، باید عینک آفتابی زنانه با ناحیه بالایی پهن را انتخاب کنید. ترکیب حالت گرد و زاویه‌دار در ناحیه بالایی عینک می‌تواند در این زمینه بسیار مفید باشد.بهترین فریم‌های عینک دودی زنانه برای چهره‌های مثلثی، فریم‌های گربه‌ای و خلبانی هستند. فریم چشم گربه‌ای به دلیل داشتن کشیدگی و پهنای بیشتر در ناحیه بالایی، می‌تواند تعادلی را در فرم صورت مثلثی ایجاد کند.

فرم صورت بیضی :

چهره‌های بیضی، که در بسیاری از افراد شایع هستند، دارای فاصله بیشتری از پیشانی تا چانه نسبت به فاصله بین گونه‌ها هستند. همچنین، مانند چهره‌های گرد، هیچ زاویه‌ای در این نوع چهره‌ها وجود ندارد.چهره بیضی به عنوان طبیعی‌ترین فرم چهره شناخته می‌شود؛ بنابراین، در خرید عینک آفتابی زنانه، باید سعی شود تا تعادل موجود در چهره حفظ شود. فریم‌های هندسی، مربعی، کلاب مستر و مستطیلی به عنوان بهترین گزینه‌ها برای فرم صورت بیضی شناخته شده‌اند.

عینک آفتابی دخترانه

رنگ عینک آفتابی زنانه بهتر است روشن باشد زیرا چهره و صورت بانوان را زیباتر و بهتر نشان می دهند البته حرف تازه پیشنهاد می دهد رنگ تیره هم برای بانوان جذاب و خاص است و الته اینکه با هر لباس و استایل شما ست می شود و مانند رنگ های فانتزی محدود نیست.

راهنمای خرید عینک آفتابی زنانه

عینک آفتابی زنانه فانتزی

نکات خرید عینک آفتابی

عینک آفتابی شیک

مدل های عینک آفتابی

عینک آفتابی خاص