مخالفت نادر حسینی با استیضاح شهردار رشت | فرصت دیگری در اختیار علوی بگذاریم

حسینی تصریح کرد: جامعه ارزشی، دلسوزان و نهادهای دلداده انقلاب از ما خواسته اند که به شهردار فرصت دیگری بدهیم و من هم از همکاران می خواهم که فرصت دیگری به ایشان بدهیم.

به گزارش حرف تازه، نادر حسینی عضو شورای شهر رشت دقایقی قبل در جلسه استیضاح سید امیرحسین علوی شهردار رشت به عنوان مخالف استیضاح گفت: آنچه می گویم فقط برای خداوند نه از روی هوای نفس است، چون در پایان سال قرار داریم و صلاح جامعه را در این می بینم که ایشان بماند.

وی افزود: بنده از ابتدا هم به علوی رای ندادم اما در طول مسیر با توجه به طرح سوال و استیضاح ایشان اصلاحاتی را در پیش گرفته و می توان فرصت دیگری برای ایشان در نظر گرفت تا شهر را مدیریت کنند.

حسینی یادآور شد: برخی مرا متهم به دریافت رشوه و معامله می کنند در حالیکه کارنامه من در امر قرآنی و فرهنگی شهر مشخص است و از شهردار محترم تعهد لازم را برای اصلاح امور دریافت کرده ام و قرار شده تا تعامل ایشان با شورا بیشتر شود و اصلاح مدیریت شهری در پیش بگیرند.

وی خطاب به اعضای شورا گفت: ابزار طرح سوال و استیضاح همیشه در نزد شوراست و هر زمان بخواهیم می توانیم از آن استفاده کنیم.

حسینی تصریح کرد: جامعه ارزشی، دلسوزان و نهادهای دلداده انقلاب از ما خواسته اند که به شهردار فرصت دیگری بدهیم و من هم از همکاران می خواهم که فرصت دیگری به ایشان بدهیم.

وی ادامه داد: من با دوستان برای طرح سوال و استیضاح همکاری کردم و احساس می کنم که خیانت نکرده ام و از همینجا از آقای شهردار درخواست دارم با تجدیدنظر در انتصابات از نیروهای ارزشی و انقلابی استفاده کنید.

حسینی یادآور شد: برخی رسانه ها تا دیروز بنده را آدم خوبی می دانستند و امروز ممکن است جور دیگری نظر بدهند اما ما حق نداریم آبروی کسی را بریزیم و از رسانه ها و شهردار می خواهم شورا را دو قطبی نکنند.

وی افزود: در مناسبات شهری همه ۱۱ نفر در کنار هم هستیم و برای پیشبرد شهر خود همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.