شنیده ها؛

مخالفت محمدیاری با حضور محمود باقری خطیبانی در راس فرمانداری تالش

برخی منابع خبری از جمله تالش نیوز در میان گزینه های مختلف فرمانداری تالش، از محمود باقری خطیبانی عضو اسبق شورای شهر رشت نیز نام برده اند اما شنیده می شود حسن محمدیاری نماینده حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر با این انتصاب مخالف است.

اختصاصی حرف تازه – برخی منابع خبری از جمله تالش نیوز در میان گزینه های مختلف فرمانداری تالش، از محمود باقری خطیبانی عضو اسبق شورای شهر رشت نیز نام برده اند اما شنیده می شود حسن محمدیاری نماینده حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر با این انتصاب مخالف است.

هرچند این خبر به طور رسمی در جایی انتشار نیافته است اما بررسی های اولیه نشان می دهد حامیان دولت رئیسی و حتی استاندار گیلان از انتصاب احتمالی محمود باقری خطیبانی استقبال کرده اند اما این پیشنهاد با مخالفت جدی نماینده تالش روبرو شده است.

از محمد مخبر معاون رئیس جمهور نیز به عنوان یکی از حامیان احتمالی محمود باقری یاد می شود.

باقری در دوره چهارم شورا از مخالفین جدی سید محمد علی ثابت قدم شهردار اسبق رشت بود و مواضع و نطق های تند و گاه آتشینی از خود به یادگار گذاشت. او در کارنامه خود مواردی چون مشاور مدیر عامل و مدیرکل بازرسی منطقه آزاد انزلی را نیز ثبت کرده است.

 دبیری کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ریاست هیئت تکواندو استان گیلان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت، مسئول حراست شهرداری رشت، مسئول یگان حفاظت استانداری از دیگر سوابق محمود باقری خطیبانی به شمار می رود. وی سابقه حضور در جمع مدافعین حرم را نیز داشته است.