مخالفت مجلس با تعیین جریمه برای حیوان‌گردانی، زباله‌اندازی، تکدی‌گری، سد معبر و ایجاد آلودگی صوتی در شهر

حرف تازه : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز -دوشنبه ۱۷ اسفندماه- با کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری مخالفت کردند. کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری در جلسه علنی صبح امروز مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت که در آن تعیین جریمه برای ظاهر شدن با حیواناتی مثل میمون […]

حرف تازه : نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز -دوشنبه ۱۷ اسفندماه- با کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری مخالفت کردند.

کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری در جلسه علنی صبح امروز مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت که در آن تعیین جریمه برای ظاهر شدن با حیواناتی مثل میمون و سگ در اماکن عمومی، سد معبر عمومی، تکدی‌گری در اماکن عمومی، ایجاد آلودگی صوتی و ریختن زباله در اماکن عمومی پیش بینی شده بود.

در ادامه کلیات لایحه رسیدگی به تخلف از نظامات شهری به رای مجلس گذاشته شده که نمایندگان با ۷۱ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر با کلیات آن مخالفت کردند و لایحه از دستور کار مجلس خارج شد.

تعیین جریمه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای ظاهر شدن با حیوانات وحشی یا نجس از قبیل میمون و سگ و رها کردن حیوانات اهلی از قبیل دام و طیور در اماکن عمومی، تعیین جریمه ۵۰ هزار تومانی تا ۵۰۰ هزار تومانی برای رها سازی زباله در اماکن عمومی، جریمه ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای سد معبر، جریمه ۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای تکدی‌گری و تعیین جریمه ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی برای ایجاد آلودگی صوتی در معابر و اماکن عمومی از جمله مواردی بود که در این لایحه پیش بینی شده بود.

آنا