قدردانی از کلیه مشاغل درگیر کرونا؛

مخالفت رضا رسولی با کاهش اضافه کار پرسنل شهرداری/ بریز و بپاش ها کم شود/ برای نیروهای پای کار پاداشی در نظر گرفته شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مساله کاهش اضافه کاری ها، خواستار کاهش بریز و بپاش های جانبی شد.

اختصاصی حرف تازه – رضا رسولی در جلسه شورای اسلامی شهر رشت ضمن قدردانی از زحمات کلیه مشاغل مرتبط در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا، خواستار در نظر گرفتن پاداش برای پرسنل شهرداری شد و مخالفت خود را با کاهش اضافه کار در چنین شرایطی اعلام کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت یاد و خاطره شهدای سلامت را گرامی داشت و ضمن تشکر از تمامی عوامل کادر درمان، از حضور داوطلبانه دکتر بهراد ذاکری در بیمارستان ها قدردانی کرد.

رضا رسولی همچنین با بیان اینکه برخی مشاغل امکان قرنطینه و تعطیلی در این ایام نداشتند تصریح کرد: از سبزپوشان نیروی انتظامی و نیروهای نظامی و ارتش و سپاه و نیروهای داوطلب جهادی و بسیج و همچنین گروه ها و کمپین های مردمی و NGO ها، ضابطین قضایی و … تشکر می کنم. 

پیشنهاد درنظرگرفتن پاداش برای نیروهای پای کار شهرداری رشت در مسیر مبارزه با کرونا

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از همکاران ما در مجموعه شهرداری به ویژه نیروهای خدمات شهری که مردانه پای کار ایستادند و با جانشان بازی کردند و همچنین از جانفشانی مدیریت و کادر محترم سازمان آرامستان های شهرداری رشت، غسال ها و رانندگان آمبولانس که کمتر دیده شدند اما کار پر استرسی داشتند به طور ویژه تشکر می کنم.

رسولی افزود: برخی از ما شاید مسائلی را رعایت نکرده باشیم و وسایل حفاظتی مثل ماسک ها و دستکش های آلوده را در سطح شهر رها کرده باشیم اما نیروهای رفت و روب با سعه صدر کمک کردند تا این مسائل رفع شود. در بحث ضدعفونی کردن شهر عزیزان آتش نشان ما در کنار حوزه خدمات شهری و رفت و روب و سد معبر و فضای سبز همه پای کار ایستادند. 

وی پیشنهاد داد: همانطور که در این ایام سخت این عزیزان پای کار ایستادند و زحمت کشیدند خوب است که حالا ما هم بتوانیم تشکر ویژه ای از آنها داشته باشیم. هرچند شرایط درآمدی شهرداری شرایط سختی است اما بهتر است پاداشی برای همه آنان که پای کار بودند در نظر بگیریم. 

مخالفت با کاهش اضافه کاری ها/ بریز و بپاش سیستم به قدری زیاد است که بتوان اولویت را در جای دیگری در نظر گرفت

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مساله کاهش اضافه کاری ها، خواستار کاهش بریز و بپاش های جانبی شد و تصریح کرد: هرچند بنده هم با سیاست انقباضی مخالف نیستم اما معتقدم بریز و بپاش سیستم به قدری زیاد است که بتوان اولویت را در جای دیگری در نظر گرفت تا در این شرایط سخت، آنهایی که در این تعطیلات پای کار بودند اضافه کاری ها و تعطیل کاریهایشان کسر نشود تا به جای تشویق احساس نکنند مغبون شده اند.

رضا رسولی با بیان اینکه خوب است یک مقدار فشار را به خودمان که مسئولیت پذیرفته ایم هم بیاوریم، خاطر نشان کرد: به عنوان عضو عادی شورا آمادگی دارم اگر درجایی کمکی از دستم بر می آید انجام دهم. 

وی در پایان با تاکید بر ضرورت ارائه راهکارها در جهت افزایش درآمد، مخالفت خود را با افزایش فشار بر پرسنل شهرداری رشت اعلام کرد.