مخاطب رئیس شورای شهر آستانه اشرفیه چه کسی است؟!

انتشار بیانیه ابراهیم نجفی رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه در خصوص عدم امکان حضور وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حاوی برخی نکته‌های خاص بود.

حرف تازه – انتشار بیانیه ابراهیم نجفی رئیس شورای شهر آستانه‌اشرفیه در خصوص عدم امکان حضور وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی حاوی برخی نکته‌های خاص بود.

ابراهیم نجفی در بخشی از این بیانیه تأکید می‌کند که عدم حضور دو عضو شورا سبب آبستراکسیون و بازماندن وی از انتخابات مجلس شورای اسلامی شده و این موضوع را به دخالت‌های برخی افراد خارج از حیطه شورا ربط می‌دهد.

این اظهارات نجفی نگاه‌ها را به سمت محمدحسین قربانی نماینده آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی جلب می‌کند و این سؤال را ایجاد می‌کند که آیا قربانی در پی حذف یک رقیب جدی و جوان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اقدام کرده است؟!

البته این گمانه‌زنی‌ها جایی جدی می‌شود که برخی معتقد بر این هستند که محمدحسن قربانی پس از کنار رفتن عموی خود آیت‌الله قربانی نماینده سابق ولی‌فقیه در استان گیلان ممکن است کمی در میان حوزه خود دچار ریزش آرا شود زیرا سایه نام عموی او نیز به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان سبب اعتماد حداکثری مردم شریف آستانه‌اشرفیه به وی بود.

حال باید دید واکنش نماینده آستانه‌اشرفیه در مجلس نسبت به این بیانیه و ارتباط وی با مجموعه مدیریت شهری در آینده چگونه خواهد بود؟!