آیت‌الله حسینی اشکوری مطرح کرد؛

محکومیت رفتار دولت عربستان در حمایت از منافقان

حرف تازه : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استفاده از واژه «مرحوم» برای مسعود رجوی توسط مقامات عربستانی اوج کینه و دشمنی این کشور با انقلاب اسلامی را می‌رساند. آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری ظهر امروز در دیدار با جمعی از شیعیان لندن که در دفتر وی انجام شد گفت: جوانی بهترین دوران زندگی انسان برای […]

حرف تازه : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استفاده از واژه «مرحوم» برای مسعود رجوی توسط مقامات عربستانی اوج کینه و دشمنی این کشور با انقلاب اسلامی را می‌رساند.

آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری ظهر امروز در دیدار با جمعی از شیعیان لندن که در دفتر وی انجام شد گفت: جوانی بهترین دوران زندگی انسان برای یادگیری دانش اندوزی است و کسانی که در این برهه از عمرشان به سر می‌برند باید از این فرصت بهره ببرند.

وی افزود: چه بخواهیم و چه نخواهیم عمر و فرصت به مرور از دستمان می‌روند بنابراین چه بهتر که هوشیار باشیم و بهترین استفاده را از زندگی خود ببریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اینکه در احادیث می‌خوانیم که گذر فرصت‌ها همچون گذر ابرها است به این علت است که انسان معمولا از این امر غافل است و همانگونه که گذشتن ابرها را نمی‌بیند به از دست دادن فرصت‌ها نیز بی‌توجه است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام تصریح کرد: وضعیت پر آشوبی بر کشورهای اسلامی حاکم شده است که دلیل آن، نقشه‌های شوم استعمار و نادانی پیروان آنهاست به همین علت در جای جای غرب آسیا و حتی اروپا شاهد رخدادهای وحشیانه و تاسف‌برانگیزی هستیم.

حسینی اشکوری با محکوم کردن اقدامات دولت عربستان ابراز کرد: امروزه تکفیری‌ها به نام دین مشغول کشتار و ویرانی هستند و دولت عربستان نه تنها علیه آنها موضع‌گیری نمی‌کند بلکه با پشتیبان مالی جانانه و تمام قد این جنایتکاران شده است.

وی تاکید کرد: دولت عربستان به پشتیبانی از تکفیری‌ها بسنده نکرده و با دخالت در اوضاع کشور بحرین سبب شده است که آیت‌الله عیسی قاسم زیرفشار قرار بگیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سیاست همیشگی جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی از ستم‌دیدگان است و ما در همین راستا به صراحت اعلام کردیم که اجازه تعرض به شیخ عیسی قاسم را نمی‌دهیم.

وی با بیان اینکه عربستان از دشمنان ایران نیز پشتیبانی می‌کند اظهار کرد: منافقینی که جنایت‌ها و خیانت‌های بسیاری نسبت به ایران روا داشتند امروز مورد تایید و احترام عربستان هستند و مقامات این کشور در جلسات آنها شرکت می‌کنند.

حسینی اشکوری اضافه کرد: استفاده از واژه «مرحوم» برای مسعود رجوی توسط مقامات عربستانی اوج کینه و دشمنی این کشور با انقلاب اسلامی را می‌رساند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حکومت عربستان یک حکومت پادشاهی و غیر مردمی است با این حال می‌خواهد به حکومت‌های مردمی کشورهایی همچون ایران و سوریه آسیب بزند و این امر بیانگر وقاحت این دولت است.

فارس