شنیده ها؛

محمد پورناصرانی جدی ترین گزینه شهرداری رشت شد

با تغییر ترکیب اکثریت شورا در آستانه انتخاب هیئت رئیسه سال دوم، محمد پورناصرانی به جدی ترین گزینه شهرداری رشت تبدیل شد.

حرف تازه – با تغییر ترکیب اکثریت شورا در آستانه انتخاب هیئت رئیسه سال دوم، محمد پورناصرانی به جدی ترین گزینه شهرداری رشت تبدیل شد.

به گزارش حرف تازه و بر اساس شنیده ها طیف شش نفره ای متشکل از رمضانپور، زاهد، حاجی پور، رسولی، جذب و عبدالهی به عنوان اکثریت شورا شکل گرفته است. با تشکیل این طیف اکثریت به نظر می رسد هریک از گزینه های اصلاح طلبان و یا رضا رسولی که کاندیدای ریاست شوند کار چندان سختی برای جذب ۶ رای نخواهند داشت و گفته می شود رضا رسولی کاندیدای نهایی خواهد بود.

اما از سوی دیگر شنیده شده است که پس از انتخابات هیئت رئیسه، پروژه عبور از حامد عبدالهی و سید امیرحسین علوی به عنوان کاندیداهای شهرداری رشت کلید خواهد خورد و محمد پورناصرانی به عنوان جدی ترین گزینه بار دیگر مطرح خواهد شد. 

گفته می شود در صورت مطرح شدن نام پورناصرانی افرادی چون رمضانپور، زاهد، حاجی پور، رسولی و شیرزاد ممکن است به او رای دهند و شاید با حضور علیپور این طیف به اکثریت نیز برسد. 

حتی اگر شیرزاد و علیپور نیز به این جمع اضافه نشوند باز هم پورناصرانی با ۴ رای به یکی از جدی ترین گزینه ها تبدیل خواهد شد اما حضور حاجی پور و رسولی در این طیف اضافه شدن شیرزاد به این جمع را محتمل خواهد کرد. چرا که به نظر می رسد با این تصمیم، شیرزاد ضمن عبور از طیف اقلیت و حضور در جمع اکثریت، ریاست کمیسیون بهداشت را حفظ می کند و این مسئولیت را تقدیم فرانک پیشگر نخواهد کرد. 

باید منتظر ماند تا ببینیم این شنیده ها تا چه حد رنگ واقعیت به خود می گیرد؟

خبرهای قطعی و تکمیلی در آینده منتشر خواهد شد.