محمد رمضان‌پور نمایندهٔ مسئول شهرستان رشت و سرگروه اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار شد

حرف تازه : دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خشکبیجار به عنوان اولین بخش، راه اندازی و محمد رمضان‌پور نمایندهٔ مسئول شهرستان رشت و سرگروه اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار معرفی شد. مرتضی هاشمی نسب ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان رشت در آیینی که در دفتر امام جمعه این بخش با حضور جمعی […]

حرف تازه : دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خشکبیجار به عنوان اولین بخش، راه اندازی و محمد رمضان‌پور نمایندهٔ مسئول شهرستان رشت و سرگروه اتحادیه انجمن های اسلامی بخش خشکبیجار معرفی شد.

مرتضی هاشمی نسب ، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی شهرستان رشت در آیینی که در دفتر امام جمعه این بخش با حضور جمعی از مسئولین ، فرهنگیان و دانش آموزان برگزار گردید اظهار داشت: پرچم عزت در سال ۵۷ در ایران اسلامی به اهتزار درآمد و همه عالم کفر هم قسم شدند تا آن را بر زمین زنند و این شد که در عرصه جنگ نظامی و جنگ اقصادی علیه ما هرآنچه داشتند به میدان آوردند ولی امام(ره) فرمودند که اگر بر ما جنگ نظامی تحمیل کنید ما فرزندان عاشوراییم و اگر ما را حصر اقتصادی کنید ما فرزندان رمضانیم و ملت هم این را در عمل اثبات کردند واین شد که همه داشته هایشان در عرصه جنگ همه جانبه فرهنگی بر علیه ما به میدان آوردند. انجمن های اسلامی دانش آموزان افتخارشان پرچمداری ولایت در این جنگ فرهنگی ، در بین اقشار دانش آموزی است و این میسر نمی گردد مگر با عمل به فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر همکاری اتحادیه و بسیج دانش آموزی به عنوان دو تشکل امین دانش آموزی.

وی افزود: وظیفه اصلی اتحادیه عضویابی و نخبه پروری با توجه به سند چشم انداز تربیتی اتحادیه با بهره گیری از منویات نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه می باشد و در این مسیر که همانا مسیر تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی است بی شک یک دست صدا ندارد و باید از امکانات و حمایتهای همه عوامل ذیربط و به ویژه آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی بهره برد.

این مقام مسئول مامن و محل دریافت راهبردهای اتحادیه را نمایندگان حضرت آقا در هر شهر و بخش یعنی ائمه محترم جمعه دانست و تصریح کرد: انجمن های اسلامی دانش آموزان با دریافت ارائه طریق های ائمه محترم جمعه در فضای مطالبه گری دانش آموزی در سطح جامعه ورود پیدا می کنند.

وی افزود : که در راستای سیاست فعال نمودن انجمن های اسلامی دانش آموزان در مدارس بخش های پنج گانه رشت ، در این برهه از زمان و با عنایت پروردگار در بخش خشکبیجار این امر را آغاز می نماییم و امید آن داریم بتوان در مقابل هجمه های همه جانبه فرهنگی دشمن بتوان قدمی در جهت اصلاح وضعیت فرهنگی جامعه برداشت.

در ادامه علیجانی رییس آموزش و پرورش خشکبیجار ضمن اعلام اینکه اتحادیه تنها تشکل دانش آموزی است که به صورت اختصاصی به دیدار مقام معظم رهبری مشرف می شود و از طرفی تحت نظارت و. راهبری نماینده ایشان اداره می شود بیان داشت:
با تمام امکانات به اتحادیه کمک خواهیم نمود و یقین داریم که منشا خیرات و برکات زیادی در این بخش خواهد بود .

در این مراسم آقای محمد رمضان پور ، به عنوان نماینده ی مسئول شهرستان و سرگروه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بخش خشکبیجار معرفی گردیدند.

در پایان حاضران با حضور بر مزار شهدای گمنام تازه تدفین شده در خشکبیجار با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند .

photo_2016-08-17_17-48-47 photo_2016-08-17_17-49-13 photo_2016-08-17_17-49-18 photo_2016-08-17_17-49-23
photo_2016-08-17_17-49-43photo_2016-08-17_17-49-31 photo_2016-08-17_17-49-35