نگاهی به سوابق محمد دانش شکیب؛

شهردار جدید آستانه را بهتر بشناسیم

او شهرداری چاف و چمخاله را در کارنامه دارد متولد سال ۱۳۵۳ بوده و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی است و در مرحله دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد قرار دارد. شهردار نمونه کشور در حوزه جذب سرمایه‌گذار در سال ۹۱ از جمله سوابق جالب توجه دانش شکیب به شمار می رود.

حرف تازه – ظهر روز گذشته اعضای شورای شهر آستانه اشرفیه پس از برکناری سلیمانی شهردار این شهر و انتخاب یک سرپرست برای شهرداری این شهر، در اقدامی قابل توجه شهردار آینده آستانه اشرفیه که مهمترین شهر زیارتی استان گیلان است را انتخاب کردند.

نکته قابل توجه در این میان از بین نرفتن زمان برای انتخاب شهردار بود تا محمد دانش شکیب، از مدیران با تجربه استان به سمت شهرداری این شهر انتخاب شود.

دانش شکیب که در کارنامه کاری خود سوابقی همچون شهرداری چاف و چمخاله را در کارنامه دارد متولد سال ۱۳۵۳ بوده و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی است و در مرحله دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد قرار دارد.

اولین شهردار چاف و چمخاله که در حال حاضر معاون خدمات شهری منطقه چهار شهرداری رشت است، سال گذشته یکی از پنج گزینه تصدی بر شهرداری کیاشهر و از گزینه های تصدی بر شهرداری منطقه دو رشت بود.

نکته جالب در مورد دانش شکیب سوابق او در شهرداری آستانه است. وی پیش از این حراست، روابط عمومی، معاون اجرایی شهردار و همچنین مشاور شهردار آستانه اشرفیه بوده است.

وی همچنین در کارنامه خود سوابقی چون عضو هیئت بازرسی انتخابات شهرستان آستانه‌اشرفیه، رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان لنگرود – بخش مرکزی، شهردار برتر در اجرای طرح‌های سالم‌سازی نوار ساحلی دریای خزر در سال ۹۰، شهردار نمونه کشور در حوزه جذب سرمایه‌گذار در سال ۹۱ و جانشین مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهر رشت را دارد.

لازم به ذکر است که تا زمان گذراندن مراحل اداری، تائید صلاحیت و معرفی رسمی محمد دانش شکیب به‌عنوان شهردار جدید، حمیده اسلامی به‌عنوان سرپرست شهرداری آستانه‌اشرفیه فعالیت می‌کند.