شجاع رفت و تازه قدر پسر محجوب تیم را دانستند!

محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد

با توجه به جدایی احتمالی شجاع خلیل‌زاده احتمال ماندن محمد انصاری مدافع چپ پرسپولیس در جمع سرخپوشان قوت گرفت.

اختصاصی حرف تازه – با توجه به جدایی احتمالی شجاع خلیل زاده، شنیده می شود محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد و پس از گذراندن دوران مصدومیت با پیراهن سرخ این تیم به میدان خواهد رفت.

در شرایطی که گفته می شد مسئولان باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده به توافق رسیده اند این مدافع پرسپولیس ناگهان قید فینال آسیا را زد و تصمیم خود را گرفت و به قطر رفت تا مقدمات حضور خود در تیم الریان و لیگ ستارگان را فراهم کند.
گفته می شود انتشار یک فایل صوتی که در آن صحبت هایی از سوی رسول پناه در خصوص تمدید قرارداد شش ساله و ۱۲۰ میلیارد تومانی برای شجاع خلیل زاده مطرح شده، مدافع سرخ ها را عصبانی تر از قبل کرده و باعث شده شجاع تصمیم به جدایی بگیرد.
هرچند مذاکرات در خصوص تمدید شش ساله و ۱۲۰ میلیاردی با شجاع به طور رسمی تایید نشده است اما این فایل صوتی واکنش های مختلفی را به همراه داشته و کار را به جایی رسانده که بسیاری از هواداران متعصب پرسپولیس و حامیان سابق شجاع خلیل زاده نیز قید حضور شجاع را به دلیل رقم بسیار بالای او بزنند.
با جدایی شجاع، پرسپولیس سیاست های نقل و انتقالاتی دیگری را ادامه خواهد داد و احتمالا از این پس قدر بازیکنان محجوب و کم حاشیه خود را بیشتر می داند.
پرسپولیس در خط دفاعی خود علاوه بر کنعانی زادگان، بازیکنی چون سید جلال حسینی را دارد که با کوله باری از تجربه در فصل گذشته کوچکترین اعتراضی به نیمکت نشینی خود و فیکس بودن شجاع نکرد. همچنین محمد انصاری بازیکن دیگری است که در این سالها با غیرت و تعصبی مثال زدنی برای این تیم جنگیده و مدتهاست به دلیل مصدومیت نتوانسته به میدان برود.
او در دو پست دفاع چپ و دفاع میانی بازی های درخشانی داشته است و با توجه به شرایط به وجود آمده در این باشگاه به نظر می رسد اکنون دیگر محمد انصاری در لیست مازاد این تیم قرار نگیرد و باشگاه منتظر پایان دوران مصدومیت و بازگشت او به میادین باشد.
اتفاقات روزهای اخیر طوری رقم خورد که راه محمد انصاری و پرسپولیس از یکدیگر جدا نشود و احتمالا از دو ماه دیگر انصاری با پیراهن سرخ پرسپولیس در میادین حاضر شود تا شاید پس از فینال آسیا و با بازگشت تماشاگران به استادیوم، این بار صد هزار هوادار آماده ایستادن و تشویق یکصدای او به پاس معرفت و از خودگذشتگی هایش شوند…

محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد