شنیده ها؛

محمدحسن عاقل منش عضو شورای ششم رشت خواهد شد

با دستگیری یکی از اعضای شورای شهر رشت به اتهامات مالی احتمالا طی روزهای آینده این عضو برکنار و محمدحسن عاقل منش عضو شورای ششم رشت خواهد شد.

به گزارش اختصاصی قلم آزاد، با دستگیری یکی از اعضای شورای شهر رشت به اتهامات مالی (رشوه) احتمالا طی روزهای آینده این عضو برکنار و محمدحسن عاقل منش عضو شورای ششم رشت خواهد شد.

بر اساس نتایج انتخابات، نفر سوم علی البدل پس از حسن کریمی کرنق و محسن سماکچی، محمدحسن عاقل منش است که در ششمین دوره شورا با ۶۸۹۷ رای در رده چهاردهم ایستاده بود.

پیش از این با استعفای سید امیرحسین علوی، حسن کریمی کرنق عضو شورا شد و در ادامه با خروج مهدی نوری هریس، محسن سماکچی به عضویت شورای ششم درآمد.

اکنون در صورت خروج نفر سوم، محمدحسن عاقل منش که پیش از این سابقه سه دوره عضویت در شورا را داشته است برای بار چهارم عضو شورا خواهد شد.

عاقل منش در دوره نخست شورا سومین عضو علی البدل بود. در دوره های دوم و سوم به عضویت شورا در آمد و چهار سال رئیس شورا بود. در دوره چهارم ثبت نام نکرد و در دوره پنجم بار دیگر عضو شورای شهر رشت شد. وی اکنون در دوره ششم نیز چهارمین حضور در شورا را تجربه خواهد کرد.