بر اساس شنیده ها؛

محمدجعفر علیزاده جدی ترین گزینه شهرداری رشت

حرف تازه – همزمان با پایان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، از گوشه و کنار شنیده هایی از گزینه های شهرداری رشت به گوش می رسد. بر اساس همین شنیده ها در ابتدا از افرادی چون محمد زالفی، جمشید رسایی، مسعود کاظمی، روح الله قهرمانی چابک و محمد ابراهیم خلیلی برای جایگزینی ثابت قدم […]

حرف تازه – همزمان با پایان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت، از گوشه و کنار شنیده هایی از گزینه های شهرداری رشت به گوش می رسد.

بر اساس همین شنیده ها در ابتدا از افرادی چون محمد زالفی، جمشید رسایی، مسعود کاظمی، روح الله قهرمانی چابک و محمد ابراهیم خلیلی برای جایگزینی ثابت قدم در راس شهرداری رشت نام برده می شد اما در ادامه صحبت هایی مبنی بر احتمال حضور حامد عبدالهی، احمد رمضانپور و حتی یکی از شهرداران مناطق رشت نیز به گوش رسید. حالا زمزمه هایی مبنی بر احتمال حضور یکی از مدیران ملی به نام محمدجعفر علیزاده شنیده می شود که بر این اساس و با توجه به سوابق پرشمار او، می توان از همین لحظه وی را یکی از جدی ترین گزینه ها برای حضور در راس شهرداری رشت دانست.

محمدجعفر علیزاده در حال حاضر معاون وزیر راه و شهرسازی و همچنین مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی است. وی که خدمات ارزنده ای در هشت سال دفاع مقدس به یادگار گذاشته است در کارنامه خود مدیرکلی راه و ترابری خوزستان و معاونت عمرانی استانداری های بوشهر و اصفهان را نیز دارد. علیزاده همچنین پیش از روی کار آمدن قهرمانی، مدتی معاون عمرانی استانداری گیلان بوده است و عضویت در هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی را نیز در سوابق خود دارد. 

گفتنی است در سال ۹۲ و پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید از علیزاده به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای تصدی پست استانداری گیلان نام برده می شد. وی اصالتا اهل جعفرآباد رشت است.

همچنان باید تا شروع کار شورای پنجم منتظر بمانیم و ببینیم تصمیم شورای پنجم رشت برای شهرداری چیست و آیا در صورت تمایل شورانشینان علیزاده چنین مسئولیتی را می پذیرد یا سرنوشت دیگری در انتظار رشت است؟ شنیده ها حاکی از آن است علیزاده گزینه مدنظر تعداد بالایی از منتخبین مردم در شورای پنجم برای تصدی پست شهرداری رشت خواهد بود.

خبرهای تکمیلی در این خصوص متعاقبا منتشر خواهد شد.