محسن باقری صبح جمعه از حوزه انتخابیه رشت نام نویسی می کند

اختصاصی تی تی خبر : محسن باقری چناری صبح جمعه در انتخابات مجلس نام نویسی می کند. به گزارش تی تی خبر بر اساس آخرین شنیده ها، محسن باقری صبح جمعه به فرمانداری رشت می رود و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت نام نویسی می کند. باقری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد […]

محسن-باقری-چناری-مدیرعامل-ایران-یان-نتاختصاصی تی تی خبر : محسن باقری چناری صبح جمعه در انتخابات مجلس نام نویسی می کند.

به گزارش تی تی خبر بر اساس آخرین شنیده ها، محسن باقری صبح جمعه به فرمانداری رشت می رود و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت نام نویسی می کند.

باقری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد از دانشگاه شیراز و از جانبازان دفاع مقدس است و دارای ۲۵ سال سابقه مدیریتی در شرکت مخابرات ایران و بخش خصوصی است.

وی که از اصلاح طلبان تکنوکرات گیلان محسوب می شود از اقوام دکتر رضا جمشیدی چناری است که حضور وی در انتخابات می تواند معادلات پیش بینی شده را دستخوش تغییرات اساسی کند. لازم به ذکر است پیش از این دکتر رضا جمشیدی نیز در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت نام نویسی کرده است.

حال در اولین گام باید دید آیا محسن باقری ثبت نام می کند؟ و دوم اینکه در صورت نام نویسی آیا تا آخرین گام در انتخابات حضور خواهد داشت یا در تصمیمات ائتلافی مشارکت خواهد کرد؟

گفته می شود محسن باقری ساعت ۱۰:۳۰ صبح جمعه در فرمانداری رشت حضور خواهد داشت.