با وجود کاهش محرومیت

محرومیت مهرداد محمدی در دربی پابرجاست | دربی سه هیچ می شود؟

با وجود کاهش محرومیت از ۶ جلسه به ۳ جلسه، محرومیت مهرداد محمدی در دربی پابرجاست.

به گزارش قلم آزاد، با وجود انتشار گسترده اخبار در خصوص کاهش محرومیت مهرداد محمدی از ۶ جلسه به ۳ جلسه و آماده شدن او برای حضور در دربی، مهاجم استقلال در مجموع دو جلسه از محرومیت خود را گذرانده و محرومیت مهرداد محمدی در دربی پابرجاست.

مهرداد محمدی که پس از مصاحبه بی ادبانه و زشت خود در پایان فصل گذشته، تنها ۶ جلسه محروم شده بود حالا با تعلیق شدن نیمی از محرومیتش، پس از گذراندن ۳ جلسه محرومیت می تواند به میادین بازگردد.

هرچند دربی ۱۰۴ استقلال و پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر برگزار می شود و پیش از این مهرداد محمدی در ترکیب استقلال در مسابقات این فصل لیگ برتر حضور نداشته است اما اتفاقات مربوط به قرارداد این بازیکن، باعث شده تا او تنها دو جلسه از محرومیتش را پشت سر گذاشته باشد.

قرارداد مهاجم استقلال در حد فاصل روزهای ۳۱ مرداد تا ۱۷ شهریور فسخ شده است و در این مدت استقلال دو دیدار برابر ملوان و استقلال خوزستان برگزار کرده که این دو دیدار در ۳ جلسه محرومیت محمدی محاسبه نخواهد شد.

همچنین یک دیدار استقلال نیز به تعویق افتاده است و بنابراین مهرداد محمدی تنها در دو دیدار برابر شمس آذر و نساجی محرومیتش را گذرانده است.

با این حساب مهاجم استقلال حق حضور در دربی را نخواهد داشت و سرخپوشان پایتخت می توانند در صورت حضور این بازیکن، شکایت رسمی خود را ثبت و پیگیری نمایند.

استقلالی ها مدعی شده اند که محمدی مشکلی بابت حضور در دربی ندارد. در صورت وقوع چنین اتفاق عجیبی و حضور مهرداد محمدی در دربی باید دید آیا متولیان فوتبال ایران شهامت ۳ بر صفر اعلام کردن دربی به سود پرسپولیس، به دلیل حضور بازیکن غیرمجاز در ترکیب استقلال را دارند یا با مصلحت اندیشی به دنبال توجیه حضور مهاجم استقلال خواهند رفت.