محتمل‌ترین گزینه جانشینی غلام نیا در شهرداری فومن کیست؟

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در جلسه آتی شورای شهر فومن استیضاح حسین غلام نیا انجام شده و وی از سمت خود در شهرداری فومن عزل خواهد شد.

حرف تازه – شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در جلسه آتی شورای شهر فومن استیضاح حسین غلام نیا انجام شده و وی از سمت خود در شهرداری فومن عزل خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود سید تقی موسویان جدی‌ترین گزینه جانشینی غلام نیا در شهرداری فومن محسوب می‌شود و احتمالاً وی به‌عنوان جانشین غلام نیا معرفی خواهد شد.

وی متولد ۱۳۴۳ اهل و ساکن شهر شفت است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جهاد سازندگی مشغول به کار شد و از جمله سوابق او پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد، کارشناس حوزه ریاست جهاد کشاورزی، مسئول حراست آبفار استان، مدیر جهاد کشاورزی شفت، معاون فرماندار شفت، معاون فرماندار بندرانزلی و همزمان سرپرست بخشداری این شهر و همچنین یکی دیگر از سمت های موسویان شهرداری بندرانزلی تا شهریورماه سال ۹۲ بوده و برای انتخابات مجلس از حوزه شفت و فومن ثبت نام نموده بود. وی در حال حاضر کارشناس جهاد کشاورزی استان می‌باشد.

گفتنی است شاهین علیزاده شاد فومنی، سیامک احمدزاده، علیرضا علیدوست، جلیل سندی و سید نورالدین نعمتی اعضای فعلی این دوره شورای شهر فومن هستند.

با توجه به اینکه شورای شهر فومن از ۵ عضو تشکیل‌شده است، شهردار به ۲ رأی از ۵ رأی اعضای شورا نیاز دارد.