مجید رضایی از اضافه شدن ۳۰ دستگاه ماشین آلات برف روب از بخش خصوصی در منطقه ۳ خبر داد

حرف تازه – معاون خدمات شهر منطقه ۳ رشت با اعلام این خبر گفت: ۴ دستگاه ماشین آلات برف روب نیز از سازمان عمران به این منطقه اضافه خواهد شد. مجید رضایی با اشاره به برنامه ریزی جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در حین بارش برف پیش بینی شده اظهار داشت: با توجه به […]

حرف تازه – معاون خدمات شهر منطقه ۳ رشت با اعلام این خبر گفت: ۴ دستگاه ماشین آلات برف روب نیز از سازمان عمران به این منطقه اضافه خواهد شد.

مجید رضایی با اشاره به برنامه ریزی جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در حین بارش برف پیش بینی شده اظهار داشت: با توجه به اعلام احتمال بارش در منطقه سه آماده باش به نیروها اعلام شد.

معاون خدمات شهر منطقه ۳ با اشاره به عقد قرارداد با بخش خصوصی جهت تامین ماشین آلات مورد نیاز این منطقه افزود: برای برف روبی به موقع و بازگشایی سریع معابر تعداد ۱۲ دستگاه بیل بکهو، ۳ دستگاه گریدر، ۵ دستگاه لودر ، ۱۰ دستگاه کامیون کمپرسی به ناوگان ماشین آلات ما برای مقابله با بارش برف اضافه شد.

رضایی با اشاره به ماشین آلات منطقه ۳ گفت: این ماشین آلات نیز برای خدمت رسانی وارد ناوگان عملیاتی برف روبی و بازگشایی معابر می شوند که شامل یک دستگاه لودر، یک دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه بابکت، دو دستگاه کامیون دارای تیغه برف روبی است.

معاون خدمات شهری منطقه ۳ تصریح کرد: در همین راستا ۴ دستگاه از سوی سازمان عمران اضافه می شود که شامل ۲ دستگاه کامیون دارای تیغه برف روبی، یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر کوماتسو است.

رضایی تاکید کرد: باتوجه به اینکه منطقه ۳ دارای بلوارهای زیادی است شهروندان از پارک کردن خودروی خود در کنار خیابان جدا خودداری کنند و در بخش مدیریت پسماند از آنجایی که نیروهای پسماند برای رفع مسدودی معابر اصلی درگیر هستند زباله های تر خانگی را به معابر اصلی برسانند تا در کوچه و پس کوچه ها دپو نشود چرا که این امر باعث آلودگی و تولید بیماری می شود.