مجمع متخصصین گیلان، حامی روشندلان

حرف تازه : پس از ارائه پیش نویس توافقنامه بین مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین گیلان و انجمن فرهنگی رفاهی معلولین نابینایی گیلان، باموضوع همکاری در زمینه های مختلف آموزشی ، پژوهشی، فرهنگی و هنری ، نشست تخصصی در دفتر انجمن برگزار شد. به گزارش حرف تازه به نقل از واحد ارتباطات و رسانه، […]

حرف تازه : پس از ارائه پیش نویس توافقنامه بین مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین گیلان و انجمن فرهنگی رفاهی معلولین نابینایی گیلان، باموضوع همکاری در زمینه های مختلف آموزشی ، پژوهشی، فرهنگی و هنری ، نشست تخصصی در دفتر انجمن برگزار شد.

به گزارش حرف تازه به نقل از واحد ارتباطات و رسانه، در این نشست، بسته پیشنهادی آموزشی- فرهنگی از سوی مرکز آموزش و پژوهش که با توجه به ظرفیتها و نیازهای موجود می تواند کارکرد بسیار مفید ،کاربردی و تاثیرگزاری را در جامعه نابینایان تحت پوشش این انجمن داشته باشد مورد ارزیابی قرار گرفت.

مهندس دریس پور،عضو هیئت رییسه مرکز آموزش و پژوهش در این باره گفت: باتوجه به گستردگی فعالیت دپارتمانهای متعدد مجمع متخصصین گیلان، این بسته پیشنهادی می تواند به تقاضاهای مورد نظر انجمن، پاسخ گوید.

مهندس کاظمی، رییس دپارتمان کارآفرینی ، درخصوص همکاریهای آتی، ابراز امیدواری کرد و افزود: به طور ویژه قرار است نشست دومی برگزار و در مورد هدف گذاری ها و برنامه ریزی مجدد انجمن با مدیران این مجموعه به نتایج کاربردی برسیم.

لازم به ذکر است که پشنهادات مطرح شده ،مورد استقبال مدیریت انجمن ، قرار گرفت .

مهندس دریس پور، مهندس کاظمی، دکتر معصوم نژاد و فاطمه صدرا ،نمایندگان مرکز آموزش و پژوهش در این نشست بودند.

محمد حسن عاقل منش عضو هیئت مدیره انجمن معلولین بینایی گیلان نیز در این نشست حضور داشت.

photo_2016-09-07_20-11-19