جعفرزاده :

مجلس دهم به سمت سیاسی‌کاری‌های کاهنده نمی‌رود

حرف تازه : نماینده مردم رشت در مجلس گفت: برخلاف آن‌چه در مجلس نهم بیشتر انجام می‌گرفت، در مجلس دهم خبری از سیاست‌بازی و سیاسی‌کاری‌های کاهنده نخواهند بود. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  ضمن تجلیل از مردم ایران در سراسر کشور که با حضور پرشور خود مقدمات تغییر در آرایش سیاسی مجلس دهم و دوری از تندروی و […]

حرف تازه : نماینده مردم رشت در مجلس گفت: برخلاف آن‌چه در مجلس نهم بیشتر انجام می‌گرفت، در مجلس دهم خبری از سیاست‌بازی و سیاسی‌کاری‌های کاهنده نخواهند بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی  ضمن تجلیل از مردم ایران در سراسر کشور که با حضور پرشور خود مقدمات تغییر در آرایش سیاسی مجلس دهم و دوری از تندروی و حرکت به سوی اعتدال و عقلانیت را فراهم آوردند، گفت: آن‌چه مسلم است، در مجلس دهم اهتمام عموم نمایندگان بر پیشبرد کار‌ها و اهداف سیاسی و اقتصادی کشور و دستیابی به آن‌چه مورد مطالبه صریح مردم است، خواهد بود و برخلاف آن‌چه در مجلس نهم بیشتر انجام می‌گرفت، در مجلس دهم خبری از سیاست‌بازی و سیاسی‌کاری‌های کاهنده نخواهند بود.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مشکلات معیشتی از سوی مجلس دهم، اعلام کرد: انتظار داریم حل مشکل اشتغال در اولویت نخست مجلس آینده باشد.

او همچنین با اشاره به لزوم همکاری بیشتر با سیاست‌های دولت، خواستار شد: امیدواریم مجلس آینده در پیشبرد اهداف اقتصادی و سیاسی دولت، نقش فعال‌تری به عهده بگیرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم باید در راستای یاری رساندن به دولت در جهت تحقق مطالبه‌ها و حل مشکلات معیشتی مردم یاری برسانند و به‌جای این‌که چوب لای چرخ دولت بگذارند، به دولت در انجام وظایفش کمک کنند.

شاهد شمال