جای خالی روسای شورای چهارم رشت در شورای پنجم

حرف تازه – در حالیکه ثبت نام کاندیداها در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با استقبال خوبی همراه بوده است و چهره های شاخصی پا به این عرصه گذاشته اند؛ گزارش ها در روز پایانی نام نویسی حاکی از آن است چهار عضو فعلی شورا قصد نام نویسی مجدد و حضور در انتخابات شورای رشت را […]

حرف تازه – در حالیکه ثبت نام کاندیداها در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت با استقبال خوبی همراه بوده است و چهره های شاخصی پا به این عرصه گذاشته اند؛ گزارش ها در روز پایانی نام نویسی حاکی از آن است چهار عضو فعلی شورا قصد نام نویسی مجدد و حضور در انتخابات شورای رشت را ندارند.

فرهاد شوقی عضو جوان شورای چهارم قصد ورود به این دوره از انتخابات را ندارد و به نظر می رسد از یکی از اعضای فعلی و یکی از کاندیداهای فرهنگی این دوره از انتخابات حمایت کند.

عباس صابر، محمد رفیعی نوده و مسعود کاظمی که سابقه ریاست شورای چهارم رشت در سالهای دوم و سوم و چهارم را در کارنامه دارند از دیگر افرادی هستند که بر اساس گزارش های دریافتی تصمیم به عدم حضور در انتخابات گرفته اند.

رضا جمشیدی چناری رئیس سال اول شورای چهارم هم قصد حضور در انتخابات ندارد و بدین ترتیب روسای هر چهار سال شورای چهارم در شورای پنجم غایب خواهند بود.

به نظر می رسد سایر اعضای این شورا بار دیگر پا به عرصه انتخابات بگذارند.