متوسط عمر مینی بوس ها در گیلان بالاتر از میانگین کشوری است

تی تی خبر : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ های گیلان با بیان اینکه نوسازی حمل و نقل یکی از برنامه‌های ویژه این اداره کل است، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین کشوری عمر مینی‌بوس‌ها ۲۳ سال است که متاسفانه در گیلان ۲۹ سال است ناصر آل محمدی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ های گیلان با بیان […]

nf00009798-2تی تی خبر : مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ های گیلان با بیان اینکه نوسازی حمل و نقل یکی از برنامه‌های ویژه این اداره کل است، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین کشوری عمر مینی‌بوس‌ها ۲۳ سال است که متاسفانه در گیلان ۲۹ سال است

ناصر آل محمدی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ های گیلان با بیان اینکه توسعه راه و حمل و نقل نقش مهمی در کاهش تصادفات ایفا می‌کند، اظهار کرد: گیلان نسبت به سا‌ل‌های گذشته در بخش راه پیشرفت خوبی داشته است و وضعیت ناوگان ما برای شرایط عادی به آسانی جوابگو خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتقاء و توجه به ناوگان حمل و نقل می‌تواند از وقوع تلفات جاده‌ای استان جلوگیری کند، افزود:ریسک تصادف در گیلان بالاست ولی خوشبختانه شاهد کاهش آمار تصادفات استان از ۱۲۰۰نفر به ۶۲۸ نفر هستیم.

آل محمدی آموزش، مهندسی راه، اعمال قانون و اورژانس را چهار اصل مهم برشمرد و اضافه کرد: از لحاظ کیفی ناوگان حمل و نقل با مشکلاتی روبه رو هستیم، ناوگان حمل و نقل نیازمند نوسازی و ارتقا است، بزرگترین مشکل در این بخش این است که منبع دریافت اعتبارات نوسازی برای رانندگان تعریف نشده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ های گیلان با بیان اینکه نوسازی حمل و نقل یکی از برنامه‌های ویژه این اداره کل است، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین کشوری عمر مینی‌بوس‌ها ۲۳ سال است که متاسفانه در گیلان ۲۹ سال است.

وی با اشاره به برنامه های هفته حمل و نقل، تاکید کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه، افتتاح شرکت حمل و نقل کالا در دیلمان، دیدار با استاندار، افتتاح یک دستگاه عابر پیاده و گلباران مزار شهدا از جمله مهمترین برنامه‌های هفته حمل و نقل و پایانه‌های گیلان است.

آل محمدی با تاکید بر اینکه ناوگان حمل ونقل عمومی نیازمند هدفمند کردن یارانه‌هاست، تصریح کرد: هدفمندی یارانه ها باید بر ارتقای حمل ونقل عمومی تمرکز یابد زیرا خرید حمل ونقل عمومی برای رانندگان مشکل است چرا که یک دستگاه حمل و نقل با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان خریداری شود هفت سال طول خواهد کشید تا راننده بتواند وام را پرداخت کنند و با در آمد کم موثر نخواهد بود.

آل محمدی از برگزاری رژه ناوگان حمل و نقل گیلان در امروز ۲۶ آذر خبر داد و خاطرنشان کرد: یک دستگاه پل عابر پیاده در شهرستان لاهیجان و نیز دو شرکت حمل و نقل کالا در دیلمان در این هفته افتتاح می‌شود.

منبع : ایسنا