سید امیرحسین علوی :

ما مشاورین جوان نمی خواهیم، مدیران جوان می خواهیم

حرف تازه – سید امیرحسین علوی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کلانشهر رشت که صبح روز گذشته در سالن سازمان آتش نشانی رشت برگزار شد، بر نیاز امروز جامعه به حضور جوانان متعهد آموخته آزموده تاکید کرد و گفت: ما مشاورین جوان نمی خواهیم مدیران جوان می خواهیم. وی با اشاره به […]

حرف تازه – سید امیرحسین علوی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کلانشهر رشت که صبح روز گذشته در سالن سازمان آتش نشانی رشت برگزار شد، بر نیاز امروز جامعه به حضور جوانان متعهد آموخته آزموده تاکید کرد و گفت: ما مشاورین جوان نمی خواهیم مدیران جوان می خواهیم.

وی با اشاره به چگونگی آغاز و برگزاری این مسابقات گفت: چون هم درس می خوانم و هم درس می دهم و خودم را یک دانشجو می دانم و می خواهم تا آخر زندگی حفظ کنم. خوشحالم که امروز چنین جمعی را در این مجموعه می بینیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت افزود: در حین برگزاری مسابقات در فضای دانشگاه ها حضور یافتیم و برخی مسابقات داخل دانشکده ها را از نزدیک دیدیم و با فضای ورزشی موسسات آموزش عالی بیشتر آشنا شدیم.

وی با اشاره به انگیزه و انرژی ایجاد شده در فضای دانشگاه ها به دلیل برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: علم و دانش برای شهر و دیار ما و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم و ضروری است اما همانقدر که وجود جوانان پویا و بالنده و توانمند در حوزه علم برای آینده این شهر ضروری است، پرداختن به روح و جسم جوانان هم به همان نسبت اهمیت دارد.

علوی خاطرنشان کرد :انسان های تحصیل کرده ای داریم که در حوزه اجرا کارایی ندارند. باز هم تاکید می کنم که نیاز امروز جامعه، جوانان متعهد آموخته آزموده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان رقابت شدیدی برای فضای کار خواهند داشت، خطاب به آنان تصریح کرد: علاوه بر تحصیل و پرورش روح و جسم به تجربه هم نیاز دارید امیدوارم این اتفاق هم بیفتد و نسلی پرورش پیدا کند که مسیر رشد و توسعه را بتواند ادامه بدهد.

سید امیرحسین علوی در ادامه اظهار داشت: روزی که به ما می گفتند قرار است عرصه و میدان را دست بگیرید شاید فکر نمی کردیم در اختیارمان قرار بگیرد  اما تلاش بسیار کردیم و این موضوع با کمک دوستان جوانی مثل شما اتفاق افتاد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت ضمن تشکر از بابک صفری به عنوان جوانی آموخته آزموده که در برگزاری مسابقات تلاش زیادی داشت افزود:  مثل این جوان بین شما فراوان است و ما نیاز به حضور شما داریم. این شهر و این کشور فارغ از احساس و مبتنی بر واقعیت ها و نیاز های جامعه امروز به شدت تشنه حضور شماست. 

علوی خاطرنشان کرد: به دلیل انگیزه و توانی که یک جوان دارد می تواند در همه حوزه ها مثمر ثمر باشد. امروز اگر در حوزه های مختلف توانستیم اندکی کار انجام بدهیم به واسطه نمایندگان جوان شهر در داخل مجموعه شورا بود. 

وی افزود : موقعیت امروز این شهر و این کشور ثمره خون هزاران هزار شهید در دوران مختلف قبل انقلاب، بعد انقلاب، جنگ تحمیلی و امروز هم مدافعان حرم که برای حفاظت و حراست از ارزش ها و مرزها جانشان را خالصانه و بی منت فدا کرده اند است. ما باید پاسدار این خون و این زحمات باشیم.

سید امیرحسین علوی با اعلام اینکه ما مشاورین جوان نمی خواهیم مدیران جوان می خواهیم گفت: در این مدت خیلی سعی کردم و بخشی هم موفق شدم و برای ادامه راه نیاز به پشتوانه های ارزشمندی چون شما داریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت افزود: وجود دانشجویان برای ما انگیزه خوبی ایجاد کرد که این مسیر را وسیع تر و گسترده تر دنبال کنیم تا در عرصه ورزش این شهر و استان کار های بنیادین و ماندگار کنیم. امیدوارم از دعای خیر شما جوانان در مسیر خدمت بهره مند شویم و تا روزی که هستیم مثمر ثمر باشیم و در راستای نفع مردم و حفاظت و حراست از ارزش های این کشور و انقلاب اسلامی گام برداریم.