در پی انتشار بیانیه استعفای علی کریمی؛

مالک باشگاه حمایت خود را از علی کریمی اعلام کرد / بازیکنان و کادر فنی هم قسم شده اند سپیدرود در لیگ برتر بماند

حرف تازه – در پی انتشار بیانیه استعفای علی کریمی از سرمربیگری سپیدرود، باشگاه سپیدرود ضمن اعلام مخالفت با این تصمیم، حمایت خود از سرمربی تیم را اعلام کرد. فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه سپیدرود با اعلام این خبر گفت: دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود برنامه بلند مدتی را برای سپیدرود در نظر گرفته است و […]

حرف تازه – در پی انتشار بیانیه استعفای علی کریمی از سرمربیگری سپیدرود، باشگاه سپیدرود ضمن اعلام مخالفت با این تصمیم، حمایت خود از سرمربی تیم را اعلام کرد.

فرهاد خراسانی سخنگوی باشگاه سپیدرود با اعلام این خبر گفت: دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود برنامه بلند مدتی را برای سپیدرود در نظر گرفته است و با توجه به اینکه اولویت اول حفظ جایگاه تیم در لیگ برتر میباشد، لذا شدیدا با تصمیمات احساسی و مقطعی مخالف است.

سخنگوی باشگاه سپیدرود افزود: مالک باشگاه سپیدرود حمایت خود را از علی کریمی اعلام کرده است و به جهت حمایت از تیم و ایجاد آرامش در آن جهت کسب نتایج در بازیهای پیش روی تا پایان مدت قرارداد از این حمایت همه جانبه عقب نشینی نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: دکتر تن زاده نه تنها به واسطه ارتباط نزدیک با علی کریمی بلکه به دلیل اعتقاد به توانایی فنی این مربی گیلانی، با تمام توان و قدرت از سرمربی تیم حمایت کرده است و برای موفقیت تیم دست کادر فنی را در جذب بازیکن نیز باز گذاشته است.

خراسانی اظهار داشت: هدف مشترک همه ما موفقیت سپیدرود و حفظ این تیم در لیگ برتر است و در پروسه زمانی منطقی و با پیگیری برنامه های حرفه ای و به دور از تصمیمات احساسی به لطف خدا این هدف محقق خواهد شد تا در فصول آینده نتایج مطلوب تری کسب شود.

سخنگوی سپیدرود حمایت هواداران را یکی از نقاط قوت این تیم پرهوادار و ریشه دار فوتبال کشور دانست و گفت: امیدواریم این حمایت ها تا پایان فصل تداوم یابد چرا که رمز موفقیت و ماندگاری تیم در تداوم حمایت ها و تلاش مضاعف است.

فرهاد خراسانی در پایان با اشاره به مواضع مالک باشگاه خاطر نشان کرد: علی کریمی از لحاظ فنی و روحی تاثیر مثبتی بر بازیکنان گذاشته است و بازیکنان و کادر فنی این تیم متحد و یکدل هم قسم شده اند تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنند و قطعا با تفویض صد در صدی اختیارات فنی به کادر فنی و با تکیه بر توانمندی و همت بازیکنان، دانش فنی کادر مربیگری و حمایت های تیم مدیریتی این مهم محقق خواهد شد و به چیزی جز حضور در لیگ برتر به همراه علی کریمی فکر نمی کنیم لذا امیدواریم که این حواشی و جوسازی های اخیر در تیم سپیدرود بی اثر باشد.