در نخستین دوره جشنواره بوکس نونهالان گیلان؛

ماسال با چهار پیروزی قهرمان بوکس نونهالان گیلان شد

حرف تازه – رئیس هیئت بوکس استان گیلان با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره بوکس نونهالان استان از قهرمانی بوکسورهای نونهال ماسالی در این مسابقات خبرداد. امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره بوکس نونهالان استان گیلان در شهرستان رشت برگزار شد. وی با بیان اینکه این دوره از […]

حرف تازه – رئیس هیئت بوکس استان گیلان با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره بوکس نونهالان استان از قهرمانی بوکسورهای نونهال ماسالی در این مسابقات خبرداد.
امین قاسمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره جشنواره بوکس نونهالان استان گیلان در شهرستان رشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات ساعت ۱۷ عصر روز دوشنبه ۲۶ تیرماه در سالن هیأت بوکس استان گیلان واقع در پیرسرای رشت برگزار شد، افزود: ۱۸ بوکسور نونهال از شش شهرستان در این مسابقات به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت بوکس گیلان با اشاره به اینکه این مسابقات در یک روز برگزار شد، گفت: در پایان مسابقات بوکسورهای شهرستان ماسال با چهار پیروزی قهرمان اولین دوره مسابقات بوکس نونهالان استان شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: لنگرود نیز با چهار پیروزی در جایگاه دوم و شهرهای رشت و انزلی نیز هرکدام با یک پیروزی به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

قاسمی پور یادآورشد: این مسابقات در ۱۸ وزن و در سه راند یک دقیقه و سی ثانیه ای با یک دقیقه استراحت بین راندها برابر قوانین برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را پشتوانه سازی برای تیم های پایه (نونهالان) بوکس استان گیلان و همچنین میدان دیدن بوکسورها، استعدادیابی، کشف ستاره ها و توانمندی های جدید در میان بوکسورهای نونهال استان اعلام کرد.

به گفته این مسئول برای ترغیب و تشویق بوکسورهای نونهال برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت ها با نظر کمیته فنی مسابقات نفرات برگزیده به مسابقات بین استانی و قهرمانی کشوری اعزام می شوند.