تاکید عضو شورا بر جایگاه والای زن در جهان اسلام؛

ماجرای هدیه شیرزاد به همسر شهردار شوئبیش هال

حرف تازه : فاطمه شیرزاد به همسر شهردار شوئبیش هال هدیه داد. فاطمه شیرزاد از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در دیدار صبح امروز هرمان جوزف پلگریم، شهردار شوئبیش هال آلمان با شهردار و اعضای شورای شهر رشت با اشاره به قرار گرفتن این نشست در میان دو ولادت مهم برای شیعیان یعنی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و […]

حرف تازه : فاطمه شیرزاد به همسر شهردار شوئبیش هال هدیه داد.

فاطمه شیرزاد از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در دیدار صبح امروز هرمان جوزف پلگریم، شهردار شوئبیش هال آلمان با شهردار و اعضای شورای شهر رشت با اشاره به قرار گرفتن این نشست در میان دو ولادت مهم برای شیعیان یعنی ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع) از طرف تمام شهروندان رشتی روز پدر را به شهردار شوئبیش هال تبریک گفت.
رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت در ادامه با بیان اینکه بانوان از جایگاه والایی در مدیریت شهری در کنار مردان برخوردارند و با قدرت کار می کنند افزود: این جایگاه از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام خمینی(ره) و جنگ ۸ ساله و ایثارگری جوانان برای دفاع از خاکشان است.

در پایان این مراسم نیز شهردار و اعضای شورا هدایایی برای پلگریم در نظر گرفته بودند که متفاوت ترین هدیه، هدیه فاطمه شیرزاد بود. البته نه از لحاظ قیمت و یا شکل ظاهری بلکه از این جهت که عضو شورای شهر رشت هدیه را تقدیم به همسر شهردار شوئبیش هال آلمان کرد و بار دیگر بر جایگاه والای زن در دنیای اسلام تاکید کرد و وهفته گرامیداشت مقام و منزلت زن را به نمایندگی از تمامی شهروندان رشتی به ایشان تبریک گفت. جوزف پلگریم نیز از جانب همسر خود از ایشان تشکر کرد.

شیرزاد در خصوص تفاهم نامه خواهرخواندگی و همکاری های دو شهر نیز با بیان اینکه در خصوص شوئبیش هال به طور اجمالی مطالعاتی داشته است و درخیلی از سبک ها به رشت نزدیک است گفت: امیدواریم در حوزه پسماند و گردشگری تعاملات خوبی داشته باشیم.

چنین اتفاقاتی امید را در دل هر ایرانی زنده میکند که نمایندگان مردم، مدیران و مسئولین از چنین فرصت هایی جهت صدور پیام های فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به آن سوی مرزها بهره ببرند و با ترویج این فرهنگ بلندترین گام را در مقابله با نفوذ و تهاجم فرهنگی در سایه منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری بردارند.

photo_2016-04-12_13-13-39