بازگشت شهریار به فوتبال

ماجرای حضور علی دایی در اورتون انگلیس چیست؟

علی دایی در آستانه بازگشتی عجیب به دنیای فوتبال است و درست شبیه همان روزهای بازیگری که بعد از طغیان هجمه‌ها با گل‌هایش همه را شگفت‌زده و به سکوت فرا می‌خواند.

حرف تازه – علی دایی که بعد از پایان همکاری با سایپا به دلایلی عجیب طی ماه‌های اخیر مجبور به دوری از فوتبال بوده، اکنون طبق ادعای نشریه آلمانی کیکر، در آستانه بازگشت به فوتبال و البته همکاری و حضور در باشگاه اورتون انگلیس قرار دارد.

به گزارش حرف تازه به نقل از ایلنا ، مالک باشگاه اورتون انگلیس فرهاد مشیری که ایرانی الاصل محسوب می ‌شود است و این نشریه در گزارش خود با اشاره به سابقه علی دایی در فوتبال آلمان و همچنین رقابت این روزهای کریس رونالدو برای دستیابی به رکورد آقای گلی این اسطوره ایرانی، مدعی شده که باید در انتظار حضور علی دایی در فوتبال انگلیس و اورتون بود.
خبری که حتی شایعه آن با توجه به انتشارش در یکی از رسانه‌های معتبر آلمانی، رشک برانگیز محسوب می‌شود.
این نشریه با این عنوان از این خبر خود رونمایی کرده است: «عنوان بین‌المللی علی دایی؛ بهترین گلزن تاریخ ملی جهان ممکن است توسط کریستیانو رونالدو از وی گرفته شود، اما این احتمال وجود دارد که علی دایی با نقشی جدید به صحنه فوتبال بین‌المللی برگردد.»
به گزارش حرف تازه، علی دایی سابقه بازی در تیم‌های آرمینیا بیلفلد، بایرن مونیخ و هرتابرلین را دارد. او پیش از بازنشستگی‌ در ۱۴۹ بازی ملی به میدان رفت و ۱۰۹ گل به ثمر رساند. دایی تا کنون رکوردار بهترن گلزن ملی در تاریخ است و کریستیانو رونالدو با ۱۰۲ گل‌زده در تلاش برای شکستن رکورد اوست.  سایپا، پرسپولیس، راه‌آهن و صبای قم و تیم ملی فوتبال ایران از جمله تیم هایی است که دایی هدایت آنها را بر عهده داشته است.

ماجرای حضور علی دایی در اورتون انگلیس چیست؟