استانداری گیلان و فرماندار لاهیجان زیر بار تغییرات و تخلفات احتمالی خواهند رفت؟

ماجرای بازشماری مجدد آرا در لاهیجان چیست؟

شنیده ها حاکی است پس از بازشماری چند صندوق رای در شهرستان لاهیجان که شائبه ی تخلف انتخاباتی را تقویت کرده  ، دستور بازشماری مجدد آراء چند صندوق دیگر در لاهیجان توسط مرجع استانی صادر گردیده است . 

حرف تازه – شنیده ها حاکی است پس از بازشماری چند صندوق رای در شهرستان لاهیجان که شائبه ی تخلف انتخاباتی را تقویت کرده  ، دستور بازشماری مجدد آراء چند صندوق دیگر در لاهیجان توسط مرجع استانی صادر گردیده است .
تلاش های برخی نامزد های جامانده از حضور در شورای شهر و شکایت آنان به هیئت عالی نظارت در استان گیلان و ثبت شکایات آنان و از طرفی انتقادات برخی سیاسیون از اصلاح طلبان گرفته تا شورای ائتلاف جریان اصولگرایی ، فشار ها برای بازنگری مجدد در شمارش آراء انتخابات شورای اسلامی شهر لاهیجان را دو چندان نموده اما باید منتظر ماند و دید ، استانداری گیلان و فرمانداری لاهیجان در حل این مسئله تا چه میزان صلاحیت ورود دارد و آیا در نهایت ، فرماندار لاهیجان زیر بار تغییرات و تخلفات احتمالی خواهد رفت یا خیر ؟
بهرصورت ، مسلم آن است که تحت هر شرایطی جاماندگان از حضور در پارلمان شهری و راه یافتگان به آن در نهایت ، نظر مراجع قانونی را فصل الخطاب شمرده و از تشویش اذهان عمومی نسبت به خدشه دار نمودن کلیت انتخابات خودداری نمایند .
در این بین بسیاری از فعالان رسانه ای از نماینده مجلس درخواست نموده اند با توجه به اتفاقاتی که در هیئت نظارت شهرستان لاهیجان رخ داده و شائبه های بوجود آمده در خصوص تخلفات احتمالی ، همسو با مراجع نظارتی و امنیتی ، از آنچه می تواند سلامت کلی انتخابات را مخدوش نماید ممانعت بعمل آورده و تمکین به قانون را سرلوحه تلاش ها و پیگیری های خود قرار دهد.
ماجرای بازشماری مجدد آرا در لاهیجان چیست؟

ماجرای بازشماری مجدد آرا در لاهیجان چیست؟

منبع: گیل و دیلم