شنیده ها؛

ماجرای المان های ۲۵۰ میلیونی؟!

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است در یکی از شهرداری های مناطق یکی از شهرداری های کشور، المان هایی مخصوص خیابان های آن منطقه از آن شهر ساخته شده است که گفته می شود هزینه ۲۵۰ میلیونی به همراه داشته که احتمالا سود قابل توجهی نیز در پی داشته است؟! بر اساس […]

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است در یکی از شهرداری های مناطق یکی از شهرداری های کشور، المان هایی مخصوص خیابان های آن منطقه از آن شهر ساخته شده است که گفته می شود هزینه ۲۵۰ میلیونی به همراه داشته که احتمالا سود قابل توجهی نیز در پی داشته است؟!

بر اساس شنیده ها از آن شهر، کار ساخت این المان ها به فردی سپرده شده است که در کارهای خبر و رسانه نیز دستی دارد و اتفاقا در میان رسانه های مورد علاقه شهردار معزول آن شهر نیز نام رسانه منتسب به این فرد به چشم می خورد؟!

گفته می شود اخیرا نیز با جابجایی شهردار آن منطقه به منطقه ای دیگر، پیشنهادی مشابه از سوی همین فرد با رقمی ۲۰۰ میلیونی برای ساخت المان ها در منطقه جدید تحت مدیریت همان شهردار منطقه، مطرح شده است که به نظر نمی رسد مورد موافقت واقع شود؟!

ظاهرا این المان ها در شرایطی ساخته شده است که هنوز اقدامات اولویت دار فراوانی در آن شهر بر روی زمین مانده است؟!

جالب آن که فرد مذکور اخیرا در محافل مختلف، نگرانی هایی را در خصوص پرداختی های آن شهرداری به برخی رسانه ها مطرح کرده است اما مشخص نیست چرا در دوره شهردار معزول همان شهر چندان نگران چنین موضوعی نبود و یا چرا در خصوص هزینه های اینچنینی که امور اولویت دار آن شهر محسوب نمی شود نگرانی خاصی از خود نشان نمی دهد؟!

به نظر می رسد با گذشت زمان، زوایای پنهان مواضع عجیب برخی دلواپسان شهرداری آن شهر، روشن و آشکار شود و دلایل این حجم از دلواپسی، بیش از پیش نمایان شود و مشخص شود چه منافعی در آن شهر به خطر افتاده است که برخی شاید قصد دارند با ایجاد التهاب و ناامیدی تغییری در آن شهر ایجاد نمایند؟!

هنوز صحت و سقم این شنیده ها به هیچ عنوان مورد تایید نیست و اخبار تکمیلی در خصوص تایید یا تکذیب این شنیده ها، به صورت شفاف تر متعاقبا منتشر خواهد شد. امید است دستگاه های نظارتی و شهردار آن شهر تصمیمات مناسبی در خصوص این دسته از افراد اتخاذ نمایند.