ماجراهای استیضاح شهردار رشت | این داستان: علوی و پرچمداران مبارزه با شهردار که قرار نیست قانع شوند

ماجراهای استیضاح شهردار رشت وارد مراحل تاسف باری شده است و گویا قرار نیست برخی اعضای شورای شهر رشت تحت هیچ شرایطی از پاسخ های علوی قانع شوند.

اختصاصی حرف تازه – ماجراهای استیضاح شهردار رشت وارد مراحل تاسف باری شده است و گویا قرار نیست برخی اعضای شورای شهر رشت تحت هیچ شرایطی از پاسخ های علوی قانع شوند.

برخی اعضای شورای ششم رشت بیش از هرعنوان دیگری شایسته عنوان «پرچمدار مبارزه با شهردار» هستند و همچون شوراهای گذشته در مسیر طرح سوال های پیاپی و استیضاح شهردار رشت قرار دارند. این شورا به همگان اثبات کرده نه تنها در این راه هیچ چیز کمتر از شوراهای ادوار گذشته ندارد بلکه شاید از آنها گوی سبقت را نیز ربوده است.

کارگرنیا، عباس نژاد و نوری هریس به عنوان سه مخالف اصلی و شاید قسم خورده شهردار رشت احتمالا قرار نیست تحت هیچ شرایطی از پاسخ های شهردار رشت قانع شوند. به عبارت دیگر گویا آنها در شورا هستند آنقدر طرح سوال و استیضاح شهردار را تکرار کنند که روزی سایر همکارانشان عطای حضور علوی را به لقایش ببخشند و این گروه به خواسته قلبی خود که همانا حذف علوی است برسند و کمی خیالشان آسوده شود و دمی به آرامش بیاسایند.

در این راه تاج شهرستانی، حسن کریمی کرنق و شمس شفیعی نیز به جمع دائم المخالفین شهردار اضافه شده اند و هیزم به آتش اختلافات می ریزند. در چنین شرایطی اصلا مهم نیست شهردار رشت چه کارنامه ای دارد و در جلسه طرح سوال و استیضاح چه پاسخی برای سوالات ارائه دهد. تکلیف روشن است و قرار نیست برخی اعضا قانع شوند.

گویا نزد این شش نفر حرف بزرگان استان نیز خریداری ندارد و آنها برنامه فصل به فصل طرح سوال و استیضاحشان را دنبال می کنند وگرنه کدام عقل سلیمی می پذیرد این لجبازی ها، که رشت را به یکی از بی ثبات ترین مراکز استان در بحث مدیریت شهری تبدیل کرده، مورد تایید بزرگان استان باشد.