سپیدرود در آخرین عصر پاییزی با اقتدار قهرمان نیم فصل شد؛

لیگ آزادگان را آخر پاییز می شمارند!

حرف تازه : تیم فوتبال سپیدرود رشت با اقتدار قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان، شد. در آخرین عصر پاییزی سال ۹۵ در دیداری معوقه از هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال سپیدرود ظهر امروز میزبان اکسین البرز بود. در این دیدار در حالیکه ابتدا شاگردان فیروز کریمی […]

حرف تازه : تیم فوتبال سپیدرود رشت با اقتدار قهرمان نیم فصل رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، جام آزادگان، شد.

در آخرین عصر پاییزی سال ۹۵ در دیداری معوقه از هفته چهاردهم لیگ یک فوتبال کشور تیم فوتبال سپیدرود ظهر امروز میزبان اکسین البرز بود.

در این دیدار در حالیکه ابتدا شاگردان فیروز کریمی با یک گل از سپیدرودی های پیش افتادند اما در پایان بازی این شاگردان علی نظر محمدی بودند که با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافتند تا در پایان رقابتهای نیم فصل لیگ یک فوتبال کشور با ۳۴ امتیاز در صدر قرار بگیرند و به همراه ملوان ۳۰ امتیازی تا این لحظه مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به شمار آیند.

اسماعیل فرهادی در دقیقه ۲۲ برای اکسین موفق به گلزنی شد اما این یک گل برتری تنها دو دقیقه دوام آورد و در دقیقه ۲۴ پویا نزهتی سرخ پوشان سپیدرود را به گل تساوی رساند. در ادامه و در همان نیمه اول سهیل حق شناس کاپیتان گل زن سپیدرودی ها در دقیقه ۳۷ بار دیگر دروازه اکسین را فرو ریخت تا شاگردان نظرمحمدی نیمه اول را پیروز به رختکن بروند. نیمه دوم هم گلی در بر نداشت و بازی با همین نتیجه ۲ بر یک به سود سپیدرود به پایان رسید.

از نکات جالب توجه در این دیدار تصمیمات تعجب برانگیز داوری بود و مهم ترین آن لحظه مشکوک به ضربه پنالتی در نیمه دوم بود که از چشم داور پنهان ماند تا سپیدرود از یک پیروزی احتمالی پرگل تر محروم بماند.

این مسابقه در هوایی سرد و ابری از ساعت ۱۴ با حضور حدود ۷ الی ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.