بهراد ذاکری مطرح کرد:

لیست غیبت های اعضای شورا منتشر شود/ در شان شورای رشت نیست نمایندگانش در شورای شهرستان به دلیل غیبت کنار گذاشته شوند

بهراد ذاکری در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که عصر دوشنبه برگزار شد به عنوان ناطق دوم دقایقی به سخنرانی پرداخت و خواستار انتشار لیستی شفاف از حضور و غیاب اعضا شد.

اختصاصی حرف تازه – بهراد ذاکری در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که عصر دوشنبه برگزار شد به عنوان ناطق دوم دقایقی به سخنرانی پرداخت و خواستار انتشار لیستی شفاف از حضور و غیاب اعضا شد.

ذاکری همچنین با اشاره به خبری مبنی بر حذف آقایان عبدالهی و جذب از شورای شهرستان رشت، اظهار داشت: حق رشت است که در شورای شهرستان نماینده داشته باشد و در شان شورای شهر رشت که ناگهان در رسانه ها مطلع شویم دو نماینده این شورا به دلیل غیبت از شورای شهرستان کنار گذاشته می شوند. انتظار داریم بدانیم چه اتفاقی افتاده است.

وی در ادامه به مساله هتک حرمت یکی از اعضای شورا توسط یکی از مدیران شهرداری پرداخت و تصریح کرد: نماینده شورا، نماینده مردم است و حفظ شان و جایگاه شورا واجب است. از آقای شهردار می خواهیم این مساله را رسیدگی کنند.

ذاکری خواستار حضور مشاورین و معاونین بومی در کنار شهردار شد و اعلام کرد: شنیده ها حاکی از آن است یکی از مشاورین غیربومی آقای شهردار از ادبیات مناسبی در مقابل کارکنان استفاده نمی کند که اگر صحت داشته باشد ضرورت دارد برخورد مناسبی صورت بگیرد.

مشکلات بیمه تکمیلی یکی دیگر از مواردی بود که این عضو شورا به آن پرداخت و افزود: با تشکیل صندوق سلامت قدم مثبتی در جهت ارتقای سلامت کارکنان برداشته خواهد شد.

بهراد ذاکری همچنین از امکان امضای تفاهم نامه با علوم پزشکی گیلان سخن گفت و اظهار داشت: به ازای مطالباتی که شهرداری رشت دارد می توانیم از خدمات پزشکی برای نیروهای حجمی بهره مند شویم.

وی در پایان به اجلاس روسای کلانشهرها در رشت پرداخت و گفت: ارتباطات و تعاملات خوبی طی چنین نشست هایی ایجاد می شود که اگر با توجه به صحبت های آقای محسن هاشمی مساله قطار شهری را بتوانیم پیش ببریم همین یک مورد تمامی هزینه ها را توجیه خواهد کرد.

گزارشی از بهنیا ثابت رفتار