سید امیر حسین علوی :

لیست بدهکاران شهرداری در اختیار شورا قرار نگرفته است

حرف تازه : سید امیر حسین علوی در جلسه ۱۵۱ کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر رشت که صبح امروز در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد با اشاره به مطالبات شهرداری رشت گفت: کمیته پیگیری مطالبات شهرداری رشت از سوی کمیسیون بودجه تشکیل شده است اما خانم شیرزاد که مسئول این کمیته هستند اظهار داشتند که علی […]

حرف تازه : سید امیر حسین علوی در جلسه ۱۵۱ کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر رشت که صبح امروز در ساختمان تاریخی شورا برگزار شد با اشاره به مطالبات شهرداری رشت گفت: کمیته پیگیری مطالبات شهرداری رشت از سوی کمیسیون بودجه تشکیل شده است اما خانم شیرزاد که مسئول این کمیته هستند اظهار داشتند که علی رغم پیگیری هایشان گزارشی به این کمیته ارائه نشده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه دو بار در این خصوص صحبت کرده ایم تصریح کرد: می گویند شهردار گفته است تا زمانیکه نامه رسمی ارائه نشده است نمی توانیم این لیست را در اختیار شورا قرار دهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در تاریخ ۱۸ آذر ماه سال جاری در خواست کمیسیون برنامه و بودجه از سوی رئیس شورا در خصوص ارائه لیست بدهکاران ارسال شده است اما تا امروز پاسخی دریافت نکرده ایم.

علوی افزود: این سوال پیش می آید که آیا رانتی وجود دارد که این لیست استتار می شود؟ حالا که موضوع بدهکاران علنی شده است آیا برای شهرداری محرم تر از شورایی که نمایندگان مردم هستند، وجود دارد؟ شورا تا امروز در خصوص مطالبات شهرداری رشت هم اطلاع رسانی کرده است هم تشویق و حمایت های لازم را از شهرداری انجام داده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه گفت: بعید می دانم شخصی از اعضای شورا به این موضوع ورود کرده باشد و مانع از وصول مطالبات شهرداری رشت شده باشد. چنین موضوعی را سراغ ندارم و با چنین موردی برخورد نکرده ام.

سید امیر حسین علوی با تاکید بر اینکه باید این اطلاعات در اختیار شورا، کمیسیون تخصصی بودجه و کمیته پیگیری مطالبات قرار بگیرد خاطر نشان کرد: امروز اعلام می کنند نامه شورا دریافت شده و لیست هم آماده است و سه ماه پیش در این خصوص با شورا مکاتبه و درخواست کمک شده است اما هنوز اطلاعاتی در این خصوص به ما نرسیده است.