پس از گزارش مردمی حرف تازه

لکه گیری آسفالت و راه اندازی زمین خاکی فوتبال در مجتمع کوثر

پس از گزارش مردمی حرف تازه از مشکلات مجتمع کوثر رشت جمعی از مسئولین شهری از این مجتمع بازدید و برخی مشکلات نظیر لکه گیری آسفالت و راه اندازی زمین خاکی فوتبال را رفع کردند.

اختصاصی حرف تازه – پس از گزارش مردمی حرف تازه از مشکلات مجتمع کوثر رشت جمعی از مسئولین شهری از این مجتمع بازدید و برخی مشکلات نظیر لکه گیری آسفالت و راه اندازی زمین خاکی فوتبال را رفع کردند.
با انتشار مشکلات مجتمع کوثر رشت در گزارش حرف تازه، پیگیری هیئت امنای مجتمع و حضور مدیران ناحیه و منطقه مشکل آسفالت و زمین بازی ساکنین مجتمع کوثر رشت تا حدودی رفع شد.
طیبه بینا مدیر منطقه سه شهرداری رشت و داوود نوری مسئول ناحیه طی بازدیدی در جریان مشکلات این مجتمع قرار گرفتند و پس از آن با هماهنگی های لازم با واحدهای مربوطه نسبت به رفع برخی مشکلات از جمله لکه گیری آسفالت اقدام کردند.
چمن زنی و پاکسازی ویژه مجتمع از دیگر اقدامات صورت گرفته بود.
همچنین با تلاش هیئت امنای مجتمع و ورود ماشین آلات، قطعه زمینی که در این مجتمع رها شده بود به عنوان زمین خاکی فوتبال مورد بهره برداری قرار گرفت.
ضمن تشکر از پیگیری مسئولینی که با انتشار این گزارش نسبت به رفع مشکلات اقدام نمودند امیدواریم سایر مدیران نیز نسبت به رفع مشکلات محلات تحت مدیریت خود اقدام نمایند و سایر مشکلات نیز در این مجتمع و سایر محلات در اسرع وقت رسیدگی شود.

لکه گیری آسفالت و راه اندازی زمین خاکی فوتبال در مجتمع کوثر رشت