شنیده هایی از یکی از شهرداری های کشور؛

لو رفتن مدیری که قصد زدوبند داشت

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است یکی از مدیران میانی در یکی از شهرداری های کشور که ظاهرا قصد زد و بند داشته با هوشیاری و پیگیری مسئولین مربوطه لو رفته است. بر این اساس گفته می شود این مدیر جوان تنها چند ماه در یکی از سازمان های حساس خدماتی آن […]

حرف تازه – شنیده ها حاکی از آن است یکی از مدیران میانی در یکی از شهرداری های کشور که ظاهرا قصد زد و بند داشته با هوشیاری و پیگیری مسئولین مربوطه لو رفته است.

بر این اساس گفته می شود این مدیر جوان تنها چند ماه در یکی از سازمان های حساس خدماتی آن شهرداری سابقه فعالیت داشته اما پس از آن در دوره قبل مدیریتی آن شهر در یکی از مناطق به عنوان مسئول یکی از نواحی منصوب شده است.

شنیده هایی از برخی از نیروهای آن شهرداری حاکی از آن است طی شدن مسیری چند ساله در چند ماه به لطف حمایت یکی از اعضای شورای آن شهر بوده و از سوی دیگر گفته می شود آن عضو شورا پسرخاله آن مدیر میانی است!

حرف تازه ضمن اینکه هیچ قسمتی از این شنیده ها را هنوز به طور قطعی تایید نمی کند جزییات بیشتر را پس از کسب اطلاعات دقیق تر منتشر خواهد کرد و این شنیده را با یک بیت شعر از احمد شاملو به پایان می رساند که در ادامه می خوانید:

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد
و مهربانی دستِ زیبایی را خواهد گرفت…