زنگ خطر دومین انحلال به صدا در آمد؛

لغو جلسه شورای شهر رشت و شهری که همچنان شهردار ندارد

جلسه شورای اسلامی شهر رشت با دستور کار ارائه برنامه های 6 کاندیدای تصدی شهرداری رشت که قرار بود صبح روز شنبه برگزار شود لغو شد.

حرف تازه – جلسه شورای اسلامی شهر رشت با دستور کار ارائه برنامه های ۶ کاندیدای تصدی شهرداری رشت که قرار بود صبح روز شنبه برگزار شود لغو شد.

به گزارش حرف تازه قرار بود ۶ گزینه شهرداری یعنی سید محمدعلی ثابت قدم، رضا ساغری، حجت جذب، رسول جماعتی، رحیم شوقی و سید جواد میرحسینی روز شنبه ۱۵ دی ماه ۹۷ به صحن شورا بیایند و برنامه های خود را برای شهرداری رشت ارائه نمایند اما در اتفاقی قابل پیش بینی باز هم جلسه شورا لغو شد تا بلاتکلیفی رشت و نداشتن شهردار تداوم یابد.

گویا شورانشینان رشت همگی فراموش کرده اند که ۵ ماه و ۱۵ روز از آخرین روزی که این شهر، شهردار داشته است می گذرد و بدون احساس مسئولیت و بی تفاوت نسبت به آینده این شهر به راحتی جلسات را یکی پس از دیگری لغو می کنند.

بیراه نیست اگر بگوییم تعداد جلساتی که طی این مدت لغو شده نزدیک به تعداد جلساتی بوده که در همین مدت برگزار شده است و حالا دو روز دیگر هم به روزها و ماههای بلاتکلیف قبلی اضافه شده تا ارائه برنامه کاندیداها به روز دوشنبه موکول شود.

گفته می شود موسی ناصح و منصور صوفی به همراه چند گزینه دیگر به جمع کاندیداهای شهرداری اضافه خواهند شد. 

۱۵ روز دیگر دومین دوره سرپرستی سه ماهه علی بهارمست در راس شهرداری به پایان می رسد و آنطور که از شواهد پیداست شورا همچنان قصد ندارد شهردار این کلانشهر را معرفی نماید که در صورت ادامه این وضعیت دور از ذهن نیست با دومین انحلال طی پنج دوره، شورا رکوردی دور از دسترس را به نام خود ثبت کند!