آیا حاج محمدی استعفا خواهد داد؟

لغو جلسه استیضاح شهردار رشت/ رونمایی از شش حامی جدید حاج محمدی

جلسه استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت به علت به حدنصاب نرسیدن اعضای شورای رشت لغو شد.

حرف تازه – جلسه استیضاح شهردار رشت با غیبت مخالفین او لغو شد.

به گزارش حرف تازه، در شرایطی که قرار بود عصر شنبه یک صد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با دستور کار استیضاح ناصر حاج محمدی در ساختمان شورا برگزار شود این جلسه با غیبت ۵ عضو شورا لغو شد.

در جلسه عصر شنبه حاجی پور، عاقل منش، رسولی، شیرزاد، علیپور و عبدالهی حاضر بودند که به نوعی می توان گفت رونمایی از شش حامی جدید حاج محمدی نیز همزمان با استیضاح او صورت گرفته است.

سید امیرحسین علوی، حجت جذب، فرهام زاهد، بهراد ذاکری و احمد رمضانپور غایبین جلسه امروز بودند و شاید با این ترفند زمان بیشتری برای جلب آرای همکاران خود به منظور برکناری شهردار خریده اند.

در این جلسه اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت اعلام کرد: روز چهارشنبه اول مرداد، جلسه استیضاح شهردار رشت برگزار خواهد شد.

زمزمه هایی مبنی بر احتمال استعفای ناصر حاج محمدی نیز همزمان با این جلسات شورا به گوش می رسد که تا این لحظه از سوی هیچ یک از مقامات رسمی شورا و شهرداری رشت مورد تایید قرار نگرفته است و احتمالا با توجه به آن که خطر برکناری شهردار رشت را تهدید نمی کند او به کار خود ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر گفته می شود یکی از مخالفان او تمایل زیادی به حضور در راس شهرداری رشت دارد که این موضوع نیز هنوز به قطعیت مورد تایید نیست.

لغو جلسه استیضاح شهردار رشت/ رونمایی از شش حامی جدید حاج محمدی

لغو جلسه استیضاح شهردار رشت/ رونمایی از شش حامی جدید حاج محمدی