شهردار رشت تاکید کرد:

لزوم مراقبت مقتدرانه از کارخانه آسفالت رشت

حرف تازه – شهردار رشت با بیان اینکه کارخانه آسفال از سال ۵۶ در اختیار شهرداری قرار دارد تاکید کرد: باید از این کارخانه به عنوان اموال عمومی مراقبت شود.    شهردار این کلانشهر صبح شنبه در جریان بازدید از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری اظهار کرد: مشکلات مربوط به این کارخانه باید توسط مدیریت آن به شهرداری اعلام […]

حرف تازه – شهردار رشت با بیان اینکه کارخانه آسفال از سال ۵۶ در اختیار شهرداری قرار دارد تاکید کرد: باید از این کارخانه به عنوان اموال عمومی مراقبت شود.

 

 شهردار این کلانشهر صبح شنبه در جریان بازدید از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری اظهار کرد: مشکلات مربوط به این کارخانه باید توسط مدیریت آن به شهرداری اعلام شده و موانع، نواقص و مشکلات آن باید هرچه سریع تر برطرف شوند. 

مسعود نصرتی در راستای سود دهی کارخانه آسفالت گفت: علاوه بر شهرداری رشت باید به شهرداری های همجوار و بخش های خصوصی نیز هدف گذاری فروش اعمال شود.

وی همچنین بر ارتقای کیفیت آسفالت این کارخانه به ویژه در معابر کوچه ها، خیابان ها و لکه گیری ها تاکید کرد.

 

شهردار رشت گفت : کارخانه آسفالت باید در ۲ شیفت کاری به فعالیت بپردازد. اما در بسیاری از موارد لازم است که به عملیات آسفالت سازی در شب و نیروهای شبانه نیز پرداخته شود .

نصرتی با بیان اینکه این کارخانه از سال ۵۶ در اختیار شهرداری قراردارد تاکید کرد: باید از این کارخانه به عنوان اموال عمومی مراقبت شود و عنوان کرد: باید برای این مهم اقدام به فنس کشی محدوده کارخانه کرد.

رییس کارخانه آسفالت شهرداری رشت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ها و بیان مشکلات موجود بیان داشت: با اینکه این کارگاه از ۴۰ سال پیش مورد بهره برداری قرار گرفت اما به دلیل مشکلات فراوان هنوز به سود دهی مورد نیاز دست پیدا نکرده است.

 

 

 

حامد خدمت بین دانا میانگین سود دریافتی روزانه فعلی کارخانه آسفالت را ۱۷ میلیون‌تومان اعلام کرد و گفت: این در حالیست که این کارخانه پتانسیل سود دهی بیش از ۱۰۰ میلیون سود خالص را دارا است.

 

 

 وی با اشاره به ارائه ۵۰ سرویس برای پوشش زباله درمنطقه سراوان افزود: بخشهایی از کارخانه بر اثر فرسودگی نیاز به تعمیر داشته تا بتواند در ارائه خدمات موثر تر عمل کند.

این مسئول افزود: تعمیر بخش های فرسوده کارخانه موجب ارتقای کیفیت آسفالت تولیدی نیز می شود.