مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت تاکید کرد:

لزوم ارزیابی کیفی شرکت های پسماند/ آماده سازی اکیپ های بحران توسط پیمانکاران

حرف تازه – مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت در شانزدهمین جلسه کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت بر لزوم ارزیابی کیفی شرکت های پسماند تاکید کرد. حامد بشردانش با بیان اینکه شرکت های حوزه پسماند باید به طور ماهانه، فصلی و سالیانه مورد ارزیابی قرار بگیرند افزود: در […]

حرف تازه – مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت در شانزدهمین جلسه کمیسیون بهداشت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت بر لزوم ارزیابی کیفی شرکت های پسماند تاکید کرد.

حامد بشردانش با بیان اینکه شرکت های حوزه پسماند باید به طور ماهانه، فصلی و سالیانه مورد ارزیابی قرار بگیرند افزود: در حیطه اقدامات پسماند نیازمند یک نظام ارزیابی هستیم و این ارزیابی باید در قالب یک فرم و بر اساس خدمات ارائه شده و مطابق با قرارداد منعقد شده باشد تا شرکت ها به لحاظ کیفی هم مورد بررسی قرار بگیرند.

وی در ادامه بر ضرورت آمادگی پیمانکاران و آماده سازی اکیپ های بحران تاکید کرد و گفت: در برطرف کردن مشکلات مالی همراه پیمانکاران هستیم اما نباید نسبت به مباحث کیفی بی توجه باشیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به در پیش بودن زمستان و احتمال بارش برف تصریح کرد: به منظور فعالیت در سوز و سرمای هوا باید حتما البسه و غذای مناسب در اختیار کارگران قرار بگیرد و جمع آوری زباله در ایام برف نباید تبدیل به بحران شود.

حامد بشردانش در پایان در خصوص آماده سازی چارت عملیاتی ستاد بحران شهرداری رشت نیز بیان کرد: حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد خودروهای این واحد تجهیز شده اند و شهرداری های مناطق در حال عقد قرار داد با صاحبان خودروی سنگین در بخش خصوصی به منظور استفاده از آنان درمواقع بحرانی هستند.